مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

صافی: تغییر رفتار مدیریتی و ثبات مدیریتی نیاز داریم!/قهرمانی کومیته مردان بسیار غرور انگیز بود

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : صافی: تغییر رفتار مدیریتی و ثبات مدیریتی نیاز داریم!/قهرمانی کومیته مردان بسیار غرور انگیز بود
صافی: تغییر رفتار مدیریتی و ثبات مدیرتی نیاز داریم!/قهرمانی کومیته مردان بسیار غرور انگیز بود

صافی: تغییر رفتار مدیریتی و ثبات مدیریتی نیاز داریم!/قهرمانی کومیته مردان بسیار غرور انگیز بود

"صافی" کارشناس کاراته گفت: شکست قزاقستان با تیمی جوان بسیار غرور انگیز بود، ما یکی از تیم های خوب کاراته جهان مدال آور المپیک را با شهامت تغییر مغلوب کردیم.

تهران سربلند _ ” احمد صافی” مربی بین المللی کاراته گفت: شکست قزاقستان با تیمی جوان بسیار غرور انگیز بود، ما یکی از تیم های خوب کاراته جهان و مدال آور المپیک را با “شهامت تغییر” مغلوب کردیم. کاراته آسیا رشد کرده در واقع کاراته دنیا روی کشورهای اسلامی با توجه عملکر موفق حساب ویژه ای باز کرده است علاوه بر این شرق آسیا پایه گذار هنر های رزمی است و رشته های مشهور دنیا در شرق آسیا هستند.

وی افزود: در کاتا هم از حداقل مدال برخوردار شدیم و با کسب موفقیت در کومیته تیمی نشان دادیم یک سروگردن بالاتر از کاراته دنیا هستیم

صافی در پاسخ به سوال در خصوص مجید صافی در پاراکاراته گفت: با تلاش مجید صافی توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم و کسب عنوان نخست رقابت ها  را بدست آوردیم عملکرد ارزشمند تیم ملی پاراکاراته ایران نگاه جدی به خود خواهد طلبید البته جا دارد از زحمات خانم نصیری و احد شاهینی یاد کنم.

صافی در خاتمه گفت: در توزیع ثروت، کاراته مورد توجه قرار نگرفته و از داشتن حداقل امکانات برای مدال آوری محروم هستیم هر چند رئیس فدراسیون از وزارت ورزش تقدیر کرد اما به سهم خودم از نداشتن خوابگاه اختصاصی، سالن تمرین اختصاصی برای ملی پوشان و بودجه کافی برای ملی پوشان گلایه دارم توزیع عادلانه جزو وظایف ارگان های متولی است.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببیند

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید