مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

عسگر آزادیان: شبکه های اجتماعی را برای توسعه ورزش به خدمت خواهیم گرفت

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : عسگر آزادیان: شبکه های اجتماعی را برای توسعه ورزش به خدمت خواهیم گرفت
عسگر آزادیان: شبکه های اجتماعی را برای توسعه ورزش به خدمت خواهی گرفت

عسگر آزادیان: شبکه های اجتماعی را برای توسعه ورزش به خدمت خواهیم گرفت

عسگر آزادیان: حضور اسپانسر ها به عنوان حامیان برنامه های اجرایی یکی از دغدغه های ورزش های رزمی به شمار می رود که با تبلیغات به این مهم خواهیم رسید، بدنبال به خدمت گرفتن شبکه های اجتماعی در راستای نیل به این هدف هستیم.

تهران سربلند _ رئیس سبک کنتاکت کاراته ECKA گفت: حضور شیهان جواد آزادیان سبب شد تا جلسه ای برای هم اندیشی اعضاء ارشد مجموعه های تحت پوشش را برگزار کنیم در این جلسه هم اندیشی اعضاء و مسئولین سبک کنتاکت کاراته ECKA و کمیته کیک بوکسینگ WPKA به بحث و گفتگو در خصوص آینده ورزش های رزمی پرداختیم.

عسگر آزادیان افزود: محور گفتگو ها درجلسه فوق بررسی وضعیت ورزش های رزمی در گذشته، حال و آینده این رشته ها در سطح کشور و راهکارهای توسعه و بهبود شرایط رشته های رزمی در سطح کشور بود، یکی از مسایل مطروح مهم در این جلسه عدم توجه جدی صدا و سیما و رسانه ها به ورزش های رزمی و چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی بعنوان ابزار تبلیغاتی در عرصه ورزش های رزمی بود.

وی در خاتمه گفت: حضور اسپانسر ها به عنوان حامیان برنامه های اجرایی یکی از دغدغه های ورزش های رزمی به شمار می رود که با تبلیغات به این مهم خواهیم رسید، بدنبال به خدمت گرفتن شبکه های اجتماعی در راستای نیل به این هدف هستیم.

 

انتهای پیام /

 

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید