مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علیرضا منفرد: اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است/جام کاسپین

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته : علیرضا منفرد: اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است/جام کاسپین
علیرضا منفرد: اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است/جام کاسپین

علیرضا منفرد: اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است/جام کاسپین

رئیس سبک شوتوکان تن شین کان گفت: ایران به جرات مهد کاراته جهان است و اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است.

تهران سربلند _ علیرضا منفرد رئیس سبک شوتوکان تن شین کان گفت: دومین دوره جام کاسپین در شرایط خوبی در حال برگزاری است، در این دوره از رقابت ها کشورهای عراق، آذربایجان، پاکستان و افغانستان حضور دارند، تمام شرکت کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان بالغ بر 1497 نفر با ثبت نام در سایت فدراسیون مجوز حضور در رقابت های را کسب کردند.

وی افزود: نمایندگان کشور های پاکستان و آذربایجان بدلیل شرایط جوی در راهدارخانه ها کشور ماندگار شدند و از حضور در رقابت ها بازماندند، بازیکنان ملی و فراملی در سطح کیفی و کمی خوبی در حال رقابت هستند.

منفرد ادامه داد: میزبانی مسابقات بین المللی سبب می شود بازیکنان پیش از تیم های ملی و حضور در معیت تیم ملی در مسابقات بین المللی در رده های سنی مختلف بخصوص سنین پایه، استرس رقابت بین المللی که از آن به هیجان پیش از مسابقه، یاد می شود را تجربه کنند و در میادین مهم بدون استرس به رقابت بپردازند.

وی در پایان گفت: ایران به جرات مهد کاراته جهان است و اگر تیمی به ایران می آید برای کسب تجربه بازیکنانش است، بهترین مربیان و کاراته کاهای دنیا را داریم. امیدوارم این مسابقات در سایت های مثل دیتا اسپرت و… ثبت شود.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید