مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علیرضا کتیرایی: کاراته فقط مدال نیست!/امروز ما نتیجه تلاش چند نسل است

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : علیرضا کتیرایی: کاراته فقط مدال نیست!/امروز ما نتیجه تلاش چند نسل است
علیرضا کتیرایی: کاراته فقط مدال نیست!/امروز ما نتیجه تلاش چند نسل است

علیرضا کتیرایی: کاراته فقط مدال نیست!/امروز ما نتیجه تلاش چند نسل است

مربی تیم های ملی کاراته گفت: کاراته فقط مدال نیست! عزت و اقتدار درس کاراته است،کوچ شاگردان به سوی مربیان دیگر همیشه عامل موفقیت نیست.

تهران سربلند _ علیرضا کتیرایی مربی تیم های ملی کاراته گفت: از سال 1368 ورزش و 1370 کاراته را آغاز کردم در ادامه رفته رفته به جرگه تیم ملی پیوستم و 83 در آخرین مسابقات حضور یافته و در ادامه به مربیگری در تیم ملی پرادختم و تا امروز که به همین روال ادامه یافته است.

وی افزود: یکی از مواردی که امروز هنرجویان مکتب کاراته باید دقت کنند ایمان داشتن به مربی است، کوچ شاگردان به سوی مربیان دیگر همیشه عامل موفقیت نیست، یک هنرجو برای حضور در تیم های ملی نیاز به آموزش های لازم دارد و زمان کافی برای این مهم نیاز است.

مربی تیم پاس گفت: ما امروز امانت دار کاراته ای هستیم که پیشکسوتان ما آن را نزد ما به امانت گذاشته اند و در  قبال آن مسئولیت داریم، کاراته به راحتی به اینجا نرسیده و “امروز ما” نتیجه چندین نسل تلاش است، در این مورد مسئولیت داریم.

وی افزود: کاراته فقط مدال نیست! عزت و اقتدار درس کاراته است، اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان را نباید فراموش کنیم چرا که درس اول کاراته احترام و تواضع است.

کتیرایی ادامه داد: تیم پاس با هدف ترویج ورزش قهرمانی تشکیل شده است تا قهرمانان سرباز از ورزش قهرمانی دور نشوند و پتانسیل ورزش حرقه ای را از دست نداده و و دور نشوند این تیم را می توان بازوی فدراسیون دانست.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید