مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی انوری: جغرافیای قهرمانی کاراته تغییر کرده/موفقیت در گرو دوری از تعصب و کدورت هاست

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : علی انوری: جغرافیای قهرمانی کاراته تغییر کرده/موفقیت در گرو دوری از تعصب و کدورت هاست
علی انوری: جغرافیای قهرمانی کاراته تغییر کرده/موفقیت در گرو دوری از تعصب و کدورت هاست

علی انوری: جغرافیای قهرمانی کاراته تغییر کرده/موفقیت در گرو دوری از تعصب و کدورت هاست

علی انوری دبیر سبک شیتوریو شوکو کای گفت: جغرافیای کاراته بعد از کرونا تغییر کرده، روسای سبک ها تعصب گرایی و کدورت ها را کنار بگذارند، راه موفقیت را خواهیم پیمود.

تهران سربلند _ علی انوری دبیر سبک شیتوریو شوکو کای گفت: پس از کشتی از سال 1360 به بعد کاراته را آغاز کردم، جا دارد از استاد کاکاوند به عنوان اولین مربی کاراته ام یاد کنم که ده سال دبیر سبک ایشان بودم و استاد بهبودی که ده سالی هم دبیر وادریو بودم، حدود ده سال هم در شیتوریو شوکوکای یونیون بعنوان دبیر سبک مشغول هستم،دارای کمربند مشکی دان 8 هستم، همیشه به مربیگری پرداخته ام اکنون هم حدود 600 هنرجو را تحت پوشش دارم.

وی افزود:  مسابقات جهانی شیتوریو شوکوکای یونیون هرساله با حضور 28 کشور جهان برگزار و ایران بر اساس سنوات سکوی اول و دوم را بدست می آورد، در این دوره هم باترکیب 15 نفره به این مسابقات اعزام خواهیم شد.

علی انواری گفت: جغرافیای کاراته بعد از کرونا تغییر کرده در گذشته 5 الی 6 کشور جهان از جمله ایران می درخشیدند، پس از کرونا کشور های دیگر نگاهی جدی به کاراته داشته اند و بر همین اساس در مسابقات جهانی شاهد تقسیم مدال ها بودیم.

انوری ادامه داد: برای داشتن تیم ملی خوب باید از سنین پایه آغاز کنیم، ملی پوشان ما اکثرا از رده جوانان و بزرگسالان بدون داشتن پیشینه وارد تیم ملی می شوند. اگر از رده نونهالان برنامه ریزی کنیم شاهد تیم های ملی خوبی خواهیم بود.

انوری در خاتمه گفت: روسای سبک ها تعصب گرایی و کدورت ها را کنار بگذارند، راه موفقیت را خواهیم پیمود.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید