مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی جعفری: فاتحان میادین بین المللی همین نخبگان امروز هستند

صفحه اصلی > کاراته : علی جعفری: فاتحان میادین بین المللی همین نخبگان امروز هستند
علی جعفری: فاتحان میادین بین المللی همین نخبگان امروز هستند

علی جعفری: فاتحان میادین بین المللی همین نخبگان امروز هستند

نایب رئیس شوتوکان jkt-isks  در جریان برگزاری سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور این سبک گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان JTK_ISKS در رده ی بانوان و آقایان برگزار شد.

تهران سربلند _ علی جعفری نایب رئیس شوتوکان jkt-isks  در جریان برگزاری سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور این سبک گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان JTK_ISKS در رده ی بانوان و آقایان برگزار شد این دوره در رده های سنی مختلف،نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان این مسابقات برگزار گردید.

جعفری گفت: لازم می دانم در مرحله ی اول از علی حسین پور صمدی ریاست سبک و اعضای هیئت رئیسه که در برگزاری مسابقات زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر و قدردانی کنم، اینجانب به عنوان نائب رئیس سبک از تک تک دست اندر کاران برگزاری این مسابقات تقدیر می کنم.

وی افزود: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و امید آن را داریم که در سال های آینده با کمیت و کیفیت بهتری مسابقات برگزار شود، شرکت کنندگان از سراسر کشور تعداد کثیری بودند و سطح فنی خوبی داشتند و این ها انگیزه هایی هستند برای آینده که ما بتوانیم از میان این عزیزان انتخابی داشته باشیم برای مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی که از همین مجموعه ها نخبه ها بیرون خواهند آمد‌.

جعفری در ادامه گفت: به منظور بالا بردن سطح فنی‌ استاژ های مختلفی را در نظر گرفتیم که درآینده برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید