مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی خلیلی: ارزان و رایگان توام با بومی سازی نیاز امروز است/عزم ملی را فراموش نکنیم!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و خط ورزش : علی خلیلی: ارزان و رایگان توام با بومی سازی نیاز امروز است/عزم ملی را فراموش نکنیم!
علی خلیلی: ارزان و رایگان توام با بومی سازی نیاز امروز است/عزم ملی نیاز است!

علی خلیلی: ارزان و رایگان توام با بومی سازی نیاز امروز است/عزم ملی را فراموش نکنیم!

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: ارزان و رایگان توام با بومی سازی ورزش در محلات، از روستاها تا کوچه های شهر، هدف ماست.

تهران سربلند _ علی خلیلی چچکی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در جمع شرکت کنندگان در کنگره بین المللی ورزش های همگانی گفت: کم تحرکی با ماشینی شدن زندگی درکنار فضای مجازی جامعه را تحت تاثیر قرار داده و جامعه به سوی کم تحرکی پیش می رود، در راستای دانش افزایی و فرهنگ سازی توام با ایجاد آگاهی لازم برای مردم در خصوص اهمیت تحرک و دوری از کم تحرکی، کنگره بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسین از تافیسا در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه بیش از 500 مربی و مسئول هیات به همراه 260 نفر به صورت آنلاین در این دوره حضور یافتند. در این دوره به پژوهش های دانشگاه علوم پزشکی استناد کردیم، 53 درصد بر اساس نظر سنجی بسیار پایین بود و نیاز فعالیت بدنی خیلی بیشتر از این رقم است، بالای 80 درصد از مردم کم تحرک هستند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: در بحث کم تحرکی نقش فدراسیون ورزش های همگانی بسیار مهم است و در همین راستا با دو مولفه در درسترس بودن و آسان کردن ورزش سیاست فدراسیون است که در راستای نظرات دولت به نوعی می خواهیم ورزش در دل مردم انجام پذیرد و احساس نیاز را در مردم ایجاد کنیم، محله محوری یکی از اهداف اصلی فدراسیون است.

خلیلی ادامه داد: ارزان و رایگان توام با بومی سازی ورزش در محلات، از روستاها تا کوچه های شهر، هدف ماست، تمام دستگاه های اجرایی باید با ما همراه باشند تا نیاز های زیر ساختی انجام شود. در حقیقت یک عزم ملی برای موفقیت نیاز است.

این روزها بیماری های غیر واگیر یکی از مشکلات است که با ورزش می توان از این معضل پیشگیری کرد. و امیدوارم در این امر موفق باشیم.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید