مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی عسگری: قهرمانان ناکامورا در تمام مسابقات بدون هزینه اعزام می شوند

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : علی عسگری: قهرمانان ناکامورا در تمام مسابقات بدون هزینه اعزام می شوند
علی عسگری: قهرمانان ناکامورا در تمام مسابقات بدون هزینه اعزام می شوند

علی عسگری: قهرمانان ناکامورا در تمام مسابقات بدون هزینه اعزام می شوند

علی عسگری رئیس سبک کیوکوشین ناکامورا در خاورمیانه و ایران گفت: فردی که در انتخابی قهرمان می شود مستحق اعزام رایگان است، معضل کاراته آزاد نداشتن اتحاد است.

تهران سربلند _ علی عسگری رئیس سبک ناکامورا در خاورمیانه و ایران گفت: ورزش رزمی را با حمایت برادرم شروع و پس از مدت کوتاهی در کونگ فو به کاراته روی آوردم.

این رشته را نزد استاد نصرالله کاکاوند شروع کردم تا رفته رفته با کیوکوشین آشنا شدم و از آن زمان تا به حال به کیوکوشین پرداخته ام، مدتی را با کیوکوشین بین المللی فعالیت کردم و پس از فوت استاد پورمحسنی و مسافرت احمد پورمحسنی  به کیوکوشین ماتسوشیما پیوستم پس از ده سال بنا به خواسته دوستان سبک خودم را در زمان ریاست علیرضا سمندر در فدراسیون کاراته استارت زدم.

پس از گذارندان دوره در ناکامورا و بازدید از فعالیت در ایران نماینده این سبک در خاورمیانه و ایران شدم، در این مدت کوتاه ناکامورا رشد بسیار خوبی در ایران داشته است

وی در پاسخ به نحوه انتخابی و اعزام تیم ناکامورا گفت: مسابقات انتخابی برگزار و نفرات اول به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند و این حق قهرمانی است که بر سکوی نخست ایستاده تا به رایگان به مسابقات اعزام شود.

عسگری درخاتمه گفت: نبود اتحاد در کاراته آزاد و نداشتن سازمان جهانی بزرگترین مشکل کاراته آزاد است و این مشکلی است که فراسوی مرزها باید حل شود.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید