مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فرهادیان: انتخابات بولینگ و بیلیارد در زمان مقرر برگزار خواهد شد

صفحه اصلی > خط ورزش و دسته‌بندی نشده و ویژه انجمن خط ورزش : فرهادیان: انتخابات بولینگ و بیلیارد در زمان مقرر برگزار خواهد شد
فرهادیان: انتخابات بولینگ و بیلیارد در زمان مقرر برگزار خواهد شد

فرهادیان: انتخابات بولینگ و بیلیارد در زمان مقرر برگزار خواهد شد

با نیامدن اعضای مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیاد، زمان این انتخابات به تعویق افتاد، در این راستا بر اساس تحقیق میدانی در نبود هاشم اسکندری شانس پیروزی صمد ولی زاده دیگر کاندیدای احراز پست ریاست این فدراسیون با اکثریت 90 درصدی مطرح است.

تهران سربلند _ با نیامدن اعضای مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیاد، زمان این انتخابات به تعویق افتاد، در این راستا بر اساس تحقیق میدانی در نبود هاشم اسکندری شانس پیروزی صمد ولی زاده دیگر کاندیدای احراز پست ریاست این فدراسیون با اکثریت 90 درصدی مطرح است.

در این خصوص مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد به ایسنا گفت: در بحث صلاحیت کاندیداهای بیلیارد خیلی قبل‌تر از زمان برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون اعلام شده بود و کسانی که تایید صلاحیت نشده بودند در جریان این موضوع قرار داشتند و کسانی که عنوان کرده بودند که یک روز قبل به آنها اعلام شده بود این طور نبود.

آرش فرهادیان در ادامه گفت: در حقیقت آنها به دنبال تغییر در زمان برگزاری انتخابات بودند اما مجمع برگزار شد و دوستان شرکت نکردند و ما زمان بعدی مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد را ۱۵ روز کاری اعلام کردیم که طبق هماهنگی انجام‌شده مجمع این فدراسیون باید در زمان مقرر برگزار شود.

او در پایان افزود: امروز بعد از هماهنگی با دبیر مجمع زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام /

برچسب ها :

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید