مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فریدون پویا گفت: همه دغدغه ما ارتقاء ورزش بوکس شطرنج است

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : فریدون پویا گفت: همه دغدغه ما ارتقاء ورزش بوکس شطرنج است
فریدون پویا گفت: همه دغدغه ما ارتقاء ورزش بوکس شطرنج است

فریدون پویا گفت: همه دغدغه ما ارتقاء ورزش بوکس شطرنج است

رئیس سبک بوکس شطرنج گفت: هدف ما شناساندن این رشته ورزشی به جوانان است و اگر آموزش و پرورش ما را حمایت کند و این ورزش در مدارس تدریس و گسترش دهند قطعا در پرورش نوجوانان مسمرثمر خواهد بود.

تهران سر بلند _ فریدون پویا رئیس سبک بوکس شطرنج در رابطه با معرفی این رشته جذاب گفت: بوکس شطرنج یک بازی ترکیبی است که در کشور آلمان به ثبت رسیده است و در ۱۱ راند رقابت انجام می شود، این بازی با ۲ دقیقه شطرنج سرعتی شروع می شود و در ادامه وارد بوکس استقامتی و حرفه ای می شوند در این ۱۱ راند باید حریف را در قسمت شطرنج بازی مات و یا در قسمت بوکس بازی حریف را ناکوت کنند.
فریدون پویا در ادامه سخنانش گفت: همه ساله بازیهای جهانی کیک بوکس شطرنج در اروپا و آسیا برگزار می شود. در سال ۲۰۱۷ بوکس شطرنج ایران توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد ولی از سال۲۰۱۷ تا به حال باوجود پتانسیل خیلی بالای این ورزش در کشور ما که می‌توانست همه ساله مقام قهرمانی را بدست آورد متاسفانه به دلیل این که نتوانستیم مجوزات برون مرزی را بگیریم و هیچ اعزامی نداشتیم.
وی در ادامه سخنانش با دست اندر کاران افزود: همه دغدغه ما ارتقاء این ورزش است و تنها پیشنهاد ما این است که مجوزات برون مرزی را راحت تر در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم.

هدف ما شناساندن این رشته ورزشی به جوانان است و اگر آموزش و پرورش ما را حمایت کند و این ورزش در مدارس تدریس و گسترش دهند قطعا در پرورش نوجوانان مسمرثمر خواهد بود.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید