مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فونتس بدنبال حضور درخشان و کسب اولین مدال ایران در المپیک هستیم!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : فونتس بدنبال حضور درخشان و کسب اولین مدال ایران در المپیک هستیم!
فونتس بدنبال حضور درخشان و کسب اولین مدال ایران در المپیک هستیم!

فونتس بدنبال حضور درخشان و کسب اولین مدال ایران در المپیک هستیم!

مربی کوبایی تیم ملی بوکس: تلاش داریم در المپیک حضور همراه با اولین مدال بوکس ایران در المپیک را داشته باشیم. از دیدن این جمعیت در باشگاه کرامتی متعجب شدم!

تهران سربلند _ رینالدو فونتس مربی کوبایی تیم  ملی بوکس در جمع بوکسور های باشگاه کرامتی گفت: ضمن تشکر از تیم ناطق نوری تهران برای حضور در تمریناتشان، از حضور مربیان پیش از خودم در ایران مطلع هستم،در مسابقات کسب سهمیه المپیک تلاش خواهیم کرد سهمیه خوبی بگیریم و در المپیک حضور درخشانی داشته باشیم تا اولین مدال بوکس ایران در المپیک را داشته باشیم.

مربی کوبایی بوکس گفت: ایران کشوری در حال پیشرفت در عرصه بوکس است، ارزیابیم از سطح بوکس ایران متوسط به بالاست، از دیدن این جمعیت در باشگاه کرامتی متعجب شدم!

وی افزود: با تلاش و همیاری جامعه بوکس به دنبال این هستیم که بوکس ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم، از تمام مربیان می خواهم تا نهایت همکاری و حمایت را از ورزشکاران داشته باشند تا بهترین نتیجه را برای بوکس ایران بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: این هدف به خود ورززشکاران هم بستگی دارد آنها باید بهترین خودشان باشند و آن را نشان دهند.

کرامتی مربی و مدیر باشگاه کرامتی گفت : انتخاب فونتس بجا بود و به نظر من بهترین مربی خارجی برای ایران می تواند باشد که رئیس فدراسیون در نظر گرفته است، بوکسور های و باشگاه ما در منطقه ای هستیم که از بسیاری زا انتخابی های جا می مانیم خواستم فونتس از نزدیک بوکسور های ما را ببیند،

کرامتی کفت: به نمایندگی از تمام کسانی که حقشان خورده شده آمده ایم که کمک کنیم در راه پیشرفت بوکسور ها، مربیان دیگری نیز در همین راه فعالیت می کنند.

 

خبرنگار مسعود مصطفوی

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید