مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مائده کشاورز: دغدغه های اقتصادی تا دانش افزایی توام با آرامش هدف ماست

صفحه اصلی > اجتماعی و کیک بوکسینگ و ویژه اموزش : مائده کشاورز: دغدغه های اقتصادی تا دانش افزایی توام با آرامش هدف ماست
مائده کشاورز: دغدغه های اقتصادی تا دانش افزایی توام با آرامش هدف ماست

مائده کشاورز: دغدغه های اقتصادی تا دانش افزایی توام با آرامش هدف ماست

مائده کشاورز نایب رئیس سبک کیک بوکسینگ IMAO گفت: فرهنگ سازی یکی از نیاز های جامعه است، مجموعه ما برای سلامت خانواده ها تلاش می کند و امیدوارم خانواده ها با فرستادن فرزندانشان در این راه به ما کمک کنند.

تهران سربلند _ مائده کشاورز نایب رئیس سبک کیک بوکسینگ IMAO در جریان اولین نشست هم اندیشی مسئولین و نمایندگان استانی گفت: هرساله در دو بخش بانوان و آقایان برنامه های سال پیش رو”تقویم ورزشی سبک” و اختصاصی استان ها را با حضور نمایندگان مورد بررسی قرار داده، کاستی های سال گذشته را نقد و با بکارگیری خرد جمعی راهکارهای پیشرفت را بررسی می کنیم.

کشاورز بعنوان پزشک روانشناس با اشاره به نگرانی های خانواده ها از بیماری های غیر واگیر در سطح جامعه و ناهنجاری های موجود گفت: دو چالش در سالهای اخیر بعد از کرونا داریم مساله اشتغالزایی و سلامت جسمی جوانان، در راستای اشتغالزایی در تلاش هستیم با شناسایی پتانسیل های هر یک از اعضای این خانواده نیاز ها کلی در زندگی روزمره از میان اعضا تامین شود، در ضمن توانمندی های داخلی و خارجی را در کنار هم قرار داده تا از این رهگذر به یک سان سازی و دانش افزایی مربیان بپردازیم.

وی افزود: ورزش بعنوان یک ابزار می تواند در راه ایجاد آرامش در میان اقشار مختلف بخصوص نوجوانان، فضای پیشرفت را فراهم آورد. این مورد در باشگاه ها با حضور مربیان آگاه از نظر اخلاقی و علمی که به تغذیه و برنامه های جاری زندگی هنرجویان هم می پردازند راه را برای رشد صحیح فرزندانمان فراهم می آورد.

نایب رئیس کیک بوکسینگ IMAO ادامه داد: فرهنگ سازی یکی از نیاز های جامعه است، رسانه ها می توانند کمک شایانی کنند. مجموعه ما برای سلامت خانواده ها تلاش می کند و امیدوارم خانواده ها با فرستادن فرزندانشان در این راه به ما کمک کنند.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید