مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مجموعه های ورزشی هرمزی/گام بلند تسهیلات و امکانات در البرز

صفحه اصلی > Mma و بوکس و جودو و رزمی و کاراته و موی تای و ویژه رزمی و ووشو : مجموعه های ورزشی هرمزی/گام بلند تسهیلات و امکانات در البرز
مجموعه های ورزشی هرمزی/گام بلند تسهیلات و امکانات در البرز

مجموعه های ورزشی هرمزی/گام بلند تسهیلات و امکانات در البرز

نام مجموعه های ورزشی گروه هرمزی را بارها بارها در خلال مسابقات مختلف شنیده ایم چرا که این گروه در وانفسای هزینه های سنگین برگزاری مسابقات در کنار خوابگاه راه را برای برگزار کنندگان هموار سازد.

تهران سربلند _ چند سالی می شود در عرصه ورزش های انفرادی به خصوص ورزش های رزمی نامی آشنا در البرز شنیده می شود، مجموعه های ورزشی” گروه هرمزی” قرار بود پیش از کرونا اعلام موجودیت کند اما نا ملایمات این بیماری سبب شده تا با تاخیر فعالیت خود را آغاز کند.

نام مجموعه های ورزشی گروه هرمزی را بارها بارها در خلال مسابقات مختلف شنیده ایم چرا که این گروه به همت “جمشید هرمزی” رئیس و بنیانگذار سبک ایشتار سورنا توانسته در وانفسای هزینه های سنگین برگزاری مسابقات گامی مناسب برداشته و با ارائه سالن های واجد شرایط مسابقات در کنار خوابگاه راه را برای برگزار کنندگان هموار سازد.

مجموعه ورزشی های هرمزی قهرمان پروری و توسعه ورزش همگانی را در استان البرز هدف قرار داده و بر همین اساس باشگاه های مناسبی برای آماده سازی جوانان تجهیز کرده است.

آتش نشان البرزی با تجهیز مجموعه های ورزشی سالن ورزشی مصلای فردیس، سالن ورزشی شهید بابایی کرج، سالن ورزشی خانه رزمی فردیس و سالن ورزشی برادران خدمات شایسته ای به ورزش استان البرز و هنر های رزمی این استان تقدیم داشته است.

 

علاقمندان جهت برگزاری مسابقات و استفاده از امکانات گروه هرمزی می توانند با شماره 09126621481 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید