مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

محمدرضا اصلانی: جودو بیش از هرچیز به دنبال انسان سازی و صلح است

صفحه اصلی > جودو و ویژه جودو و بوکس : محمدرضا اصلانی: جودو بیش از هرچیز به دنبال انسان سازی و صلح است
محمدرضا اصلانی: جودو بیش از هرچیز به دنبال انسان سازی و صلح است

محمدرضا اصلانی: جودو بیش از هرچیز به دنبال انسان سازی و صلح است

استاد دانشگاه و پیشکسوت جودو : از مسئولین خواهش می کنم به جودو که در واقع هنر المپیک نامیده می شود، نگاهی خاص و مساعدتی داشته باشند که هر چه زودتر بتوانیم این فاصله ای که با جودو دنیا پیدا کردیم را کاهش دهیم و مجددا در صحنه های بین المللی افتخار آفرین باشیم.

تهران سربلند _ محمدرضا اصلانی استاد دانشگاه و پیشکسوت جودو گفت: ورزش جودو یکی از قدیمی ترین‌ ورزشهای رزمی ایران است که در سالهای
اخیر بنا به دلایلی از جمله غیبتی که ما در مسابقات جهانی و بین المللی داشتیم متاسفانه جودو ما در وضعیت خوبی قرار نگرفت.
وی ادامه داد : خوشبختانه اخیرا با رفع تحریم‌هایی که برای ورزش ما اعمال شده و دقت نظر مدیران وقت ، احساس می شود که خون تازه ای به این ورزش تزریق شده و مجددا در حال احیاست.

ایشان در خصوص ارتباط جودو با رده های پایه اشاره کردند که طبیعتاً تمام فدراسیون ها ادعا دارند که به مقاطع سنین پایه توجهی خاص دارند ، در فدراسیون فعلی هم این نگاه وجود دارد ، ولی ما باید یک نگاه کلی داشته باشیم که فدراسیون نمی تواند به تنهایی به این مهم اقدام کند . برای مثال در آموزش و پرورش ما‌ جودو هیچوقت جایگاهی نداشته‌ و نسبت به سایر ورزشها کمتر دیده شده است. و دیگر اینکه ورزش جودو نسبت به سایر ورزشهای رزمی از لحاظ هزینه های لوازم ورزشی‌ و لباسهای ورزشکاران گران قیمت هستندو به خانواده ها فشار می آورد.

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید