مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مصاف 250 فایتر آماده در “شب قهرمانان” فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : مصاف 250 فایتر آماده در “شب قهرمانان” فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA
مصاف 250 فایتر آماده در "شب قهرمانان" فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA این دوره از مسابقات در بخش پسران و در سه رده سنی در استایل های فول کنتاکت، سمی کنتاکت و لوکیک در حالی انجام پذیرفت که رقابت های به صورت جدولی و سوپر فایت بصورت همزمان برقرار بود مجید گائینی نماینده کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  با " شب قهرمانان" در اذهان ماندگار شود. انتهای پیام/

مصاف 250 فایتر آماده در “شب قهرمانان” فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA

کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA مسابقاتی با عنوان “شب قهرمانان” برگزار کرد، نمایندگی قم میزبان شد تا 250 فایتر آماده پانزده هم تیرماه برای اثبات حقانیتشان بر سر تصاحب عنوان قهرمانی مبارزه کنند.

تهران سربلند _ کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA مسابقاتی با عنوان “شب قهرمانان” برگزار کرد، نمایندگی قم میزبان شد تا 250 فایتر آماده پانزده هم تیرماه برای اثبات حقانیتشان بر سر تصاحب عنوان قهرمانی مبارزه کنند.

این دوره از مسابقات در بخش پسران و در سه رده سنی در استایل های فول کنتاکت، سمی کنتاکت و لوکیک در حالی انجام پذیرفت که رقابت های به صورت جدولی و سوپر فایت بصورت همزمان برقرار بود مجید گائینی نماینده کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  با ” شب قهرمانان” در اذهان ماندگار شود.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید