مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

منصور صادقی: کیفیت فدای کمیت نشد/ شاهد رقابت برترین های کیک بوکسینگ بودیم!

صفحه اصلی > رزمی و ویژه انجمن خط ورزش : منصور صادقی: کیفیت فدای کمیت نشد/ شاهد رقابت برترین های کیک بوکسینگ بودیم!
منصور صادقی: کیفیت فدای کمیت نشد/ شاهد رقابت برترین های کیک بوکسینگ بودیم!

منصور صادقی: کیفیت فدای کمیت نشد/ شاهد رقابت برترین های کیک بوکسینگ بودیم!

ملی پوش اسبق و مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: سوپر فایتر های خوبی در این مسابقات حضور داشتند، بهترین ها را برای بچه ها آرزو می کنم.

تهران سربلند _ منصور صادقی مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ WKA و مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در خلال برگزاری فینال قهرمانی کشور گفت: در این دوره از مسابقات که آن را می توان بهترین دوره از رقابت های کشوری کیک بوکسینگ WKA به حساب آورد، کیفیت فدای کمیت نشد.

وی افزود: در این دوره تقریبا شاهد حضور برترین قهرمانان کیک بوکسینگ ایران بودیم، باهدف کیفیت بیشتر و در نظر گرفتن سنگینی سطح فنی بازی ها توام با استقبال 1070 نفری شرکت کننده، بر آن شدیم تا فینال مسابقات را جداگانه و امروز برگزار کنیم.

صادقی افزود: به برترین های این دوره از رقابت ها، علاوه بر کاپ و مدال و حکم، به نفرات اول بزرگسال 30 میلیون تومان، نفرات دوم 15 میلیون تومان و نفرات سوم 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد.

مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: سوپر فایتر های خوبی در این مسابقات حضور داشتند، بهترین ها را برای بچه ها آرزو می کنم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید