مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مهتاب فخر: ورزش یعنی زندگی!

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : مهتاب فخر: ورزش یعنی زندگی!
مهتاب فخر: ورزش یعنی زندگی!

مهتاب فخر: ورزش یعنی زندگی!

مدرس و محقق علوم آسیب شناسی ورزشی گفت: جامعه امروز نیازمند تلنگر جدی در حوزه سلامت حرکتی است، حرکات اصلاح به رده سنی خاصی منوط نیست!

تهران سربلند _ مهتاب فخر نایب رئیس سبک کوبودو کاراته گفت: کاراته یک ورزش رزمی با هدف دفاع از خود است، در کوبودو کاراته با ادوات و سلاح  کار می کنیم که کاربردی تر باشد.

دکترای تربیت بدنی گرایش آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی افزود: در کنار فعالیت در کاراته، حرکات اصلاحی کار می کنم، تقریبا تمام مردم به حرکات اصلاح نیازمند هستند و این دلالت بر سن خاصی ندارد.

مربی رشته های مختلف ورزشی ادامه داد: بدلیل نوع زندگی روزمره اقشار مختلف و ناهنجاری های بوجود آمده چه کار در منزل و چه در خارج از منزل، نیاز به استفاده از حرکات اصلاحی دارند، افراد مسن بدلیل کم تحرکی نیز از این موضوع مستثنا نیستند. پس از اصلاح ناهنجاری های موجود با انجام حرکات اصاحی  فرد می تواند به رشته مورد علاقه اشان بپردازد.

مولف دو جلد کتاب در حوزه حرکات اصلاحی افزود: با هدف اصلاح ناهنجای های موجود بر اساس ماشینی شدن زندگی روزمره در تمام سنین، علاقمند بودم حرکات ورزشی مورد نیاز افراد جامعه را به رشته تحریر در آورم، ورزش ازنظر من ورزش به معنی زندگی است.

 

انتهای پیام/

 

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید