مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مهدی میرزایی: بوکس شهر ری اقتدار گذشته را بدست خواهد آورد!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : مهدی میرزایی: بوکس شهر ری اقتدار گذشته را بدست خواهد آورد!
مهدی میرزایی: بوکس شهر ری اقتدار گذشته را بدست خواهد آورد!

مهدی میرزایی: بوکس شهر ری اقتدار گذشته را بدست خواهد آورد!

رئیس هیات بوکس شهر ری گفت: حضور فونتس بسیار مطلوب است و در کنار همدلی شرایط لازم فراهم شود قطعا در آینده نزدیک شاهد تحول در بوکس کشور باشیم.

تهران سربلند _ مهدی میرزایی رئیس هیات شهر ری گفت: منطقه شهر ری نه تنها در بوکس بلکه در تمام رشته های ورزشی درخشش ویژه ای در ورزش ایران دارد و به عنوان قطب شناخته می شود، امروز رئیس فدراسیون بوکس هم که از قهرمانان سابق بوکس بوده و از همین منطقه شروع کرده اند.

وی افزود: چند سالی بود خبرهای خوش از منطقه شهر ری دریافت نمی کردیم، البته امروز بوکس شهر ری با داشتن خانه بوکس و برنامه های انجام پذیرفته حرکت رو به رشد دارد، برنامه های میان مدت و بلند مدت برای شهر ری داریم، استعداد یابی در شهر ری پایه گذاری شده است و به امید خدا در سطح کشور جایگاه بوکس شهرری به ان باز گردانده شود، پیش از این اردو های تیم ملی را که می دیدیم حداقل 5 الی 6 بوکسور از شهر ری حضور داشتند.

میرزایی گفت: در همین راستا بعد از استعداد یابی امروز شاهد حضور نونهالان و نوجوانان بوکس اسلامشهر در اردوی آمادگی این منطقه هستیم و در ادامه نیز جوانان، امید و بزرگسلان شهر ری آماده سازی خواهد شد تا سهم این منطقه از رقابت ها کشوری و اردو های تیم ملی بیشتر شود.

رئیس هیات بوکس شهر ری گفت: اهالی بوکس منتظر بودند با حضور روح الله حسینی شاهد تغییر نگرش در اردو های تیم ملی انجام شود که خوشبختانه شد، حضور فونتس بسیار مطلوب است و در کنار همدلی شرایط لازم فراهم شود قطعا در آینده نزدیک شاهد تحول در بوکس کشور باشیم.

 

انتهای پیام/

خبرنگار مصصعود مصطفوی

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید