مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مهران امینی:آمادگی میزبانی اردوی تیم ملی و کمپ ها را داریم/عشق درک اقتصادی ندارد!

صفحه اصلی > بوکس و رزمی و ویژه جودو و بوکس : مهران امینی:آمادگی میزبانی اردوی تیم ملی و کمپ ها را داریم/عشق درک اقتصادی ندارد!
مهران امینی:آمادگی میزبانی اردوی تیم ملی و کمپ ها را داریم/عشق درک اقتصادی ندارد!

مهران امینی:آمادگی میزبانی اردوی تیم ملی و کمپ ها را داریم/عشق درک اقتصادی ندارد!

مدیر و موسس باشگاه پژوهش در خلال مراسم تجلیل از مربیان برتر فدراسیون بوکس گفت: مجموعه ورزشی پژوهش با مساحت 2000 متر و امکانات مجهز، توانایی میزبانی اردو های تیم های ملی و کمپ های تمرینی را دارد.

تهران سربلند _ مهران امینی مدیر و موسس باشگاه پژوهش در خلال مراسم تجلیل از مربیان برتر فدراسیون بوکس گفت: مجموعه ورزشی پژوهش با مساحت 2000 متر و امکانات مجهز، توانایی میزبانی اردو های تیم های ملی و کمپ های تمرینی را دارد و با تسهیلات مناسب می تواند بستر مناسبی برای فعالیت فدراسیون بوکس و فدراسیون رزمی فراهم آورد.

وی افزود: متولیان ورزش در امر اختصاص مجوز های لازم همکاری بیشتری با بخش خصوصی داشته باشند، میزبان تجلیل از مربیان برتر فدراسیون بوکس هستیم، بدنبال تجلیل از مربیانی هستیم که بدون هر گونه چشم داشت برای توسعه ورزش و فرهنگ فعالیت می کنند.

امینی ادامه داد: مالیات یکی دیگر از گرفتاری های بخش خصوصی است که این روزها عنوان شده البته مطابق قانون فعالیت های ورزشی معاف از مالیات است و وکلا پیگیر این موضوع هستند. هیچ کمکی دریافت نکرده ایم و همه هزینه ها به صورت شخصی انجام شده است.

مدیر باشگاه پژوهش افزود: در مجموعه پژوهش با هدف خدمت به جامعه ورزش گام برداشتیم و اگر فدراسیون بوکس حضور پررنگ تری داشت می توانستیم و با تخصیص خوابگاه در کنار امکانات استاندارد دیگر میزبان اردو های تیم ملی و کمپ ها باشیم، استخر و دیواره سنگ نوردی را در فاز دوم توسعه در حال تاسیس هستیم.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید