مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

موسوی: از خودمان ضربه خوردیم/ کارنامه نهرودی مشخص است/ استکی خودش در جلسه حاضر نشد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : موسوی: از خودمان ضربه خوردیم/ کارنامه نهرودی مشخص است/ استکی خودش در جلسه حاضر نشد
موسوی: از خودمان ضربه خوردیم/ کارنامه نهرودی مشخص است/ استکی خودش در جلسه حاضر نشد

موسوی: از خودمان ضربه خوردیم/ کارنامه نهرودی مشخص است/ استکی خودش در جلسه حاضر نشد

مدیر فنی تیم های ملی بوکس گفت: استکی خودش در جلسه شورای فنی حاضر نشد و اگر بود شاید نظرات تغییر می کرد، همچنین کارنامه حسین نهرودی به عنوان یک مربی موفق، مشخص است.

تهران سربلند _ “ابراهیم موسوی” در خصوص تغییر در کادر فنی تیم ملی و نتایج مسابقات جهانی تاشکند، بیان کرد: بعد از تغییر و تحولات در راس فدراسیون، آقای نهرودی که چهار دوره در المپیک هدایت تیم ملی را داشته و کارنامه موفق او مشخص است، از سوی تمامی اعضای شورای فنی انتخاب شدند. حتی از آقای استکی خواستیم که بیاید اما در جلسه حاضر نشد.

وی افزود: نهرودی یک هفته مانده به مسابقات مشکل قلبی اش حاد شد و گرنه بچه ها بهترین تمرین را انجام دادند و در مسابقات قهرمانی جهان سرحال بودند. بازی های آسیایی در هفت وزن برگزار می شود و حساس است.

اکنون بچه های ما در تاشکند و در خلال مسابقات جهانی، بهترین تمرین را با بهترین های جهان دارند.موسوی در خصوص مبارزه شه بخش گفت: ما از خودمان ضربه خوردیم چراکه کسی را آنجا نداشتیم. برای ایران که یک داور در جهانی نداشته باشد واقعا بد است. افغانستان داور داشت اما ایران نه! این به گذشته برمی گردد که روی داوران و مربیان سه ستاره خودمان سرمایه گذاری نکردیم. دانیال برنده بود اما چون کرسی و داور نداریم به راحتی حق دانیال و علی حبینی نژاد را از بین بردند. امیدوارم زودتر ریاست فدراسیون تعیین تکلیف شد تا برنامه های ما به خوبی پیش برود.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید