مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

موسی گنج زاده: به مربیان جوان و با انگیزه فضا و زمان کافی بدهیم

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : موسی گنج زاده: به مربیان جوان و با انگیزه فضا و زمان کافی بدهیم
موسی گنج زاده: به مربیان جوان و با انگیزه فضا و زمان کافی بدهیم

موسی گنج زاده: به مربیان جوان و با انگیزه فضا و زمان کافی بدهیم

سرپرست مدیر فنی تیم میهن آریو اسلامشهر گفت: در تیم میهن آریو اصل اساسی همدلی میان کادر فنی و بازیکنان اجرایی و کادر فنی با تجربه ای در کنار تیم داریم.

تهران سربلند _ موسی گنج زاده سرپرست مدیر فنی تیم میهن آریو اسلامشهر گفت: از 30سال قبل کاراته و 17 سال پیش مربیگری را آغاز کردم.

وی در خصوص راز موفقیت میهن آریو گفت:در تیم میهن آریو اصل اساسی همدلی میان کادر فنی و بازیکنان اجرایی شده و در کنار آن استفاده از تجربیات موفق قهرمانان المپیکی و آسیایی شاکله فنی خوبی برای انتقال تجربه فراهم آورده است.

گنج زاده ادامه داد: در خصوص مسایل فنی و نحوه تمرین، زمان تمرین به بخش های مختلف تقسیم شده در طراحی تمرین با نظرات کادر فنی تغییرات داریم و در کل یک بخش به تمرینات عمومی می پردازیم، در بخش دیگری بر اساس قابلیت و توانایی های فردی به تمرین اختصاصی می پردازیم و مهم تر از همه مبحثی است که تا به حال در کاراته ندیده ایم و آن شناخت از حریف است در حقیقت با آنالیز حرکات حریف بدنبال الگو برداری از بهترین های هر حریف هستیم و بر اساس توانایی های هنرجو به آن می پردازیم.

مربی با سابقه و جوان کاراته گفت: در تمام این سالها به فراگیری از استادان مختلف پرداختم، به مربیان جوان و با انگیزه باید بها داده شود و در عین حال زمان لازم برای ارائه دانش فنی نیز در نظر گرفته شود.

وی همچنین افزود: شهرام هروی تلاشی در خور تحسین دارد در حقیقت او تمام زندگیش را وقف موفقیت کاراته کرده و از خودش گذشته است.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببنید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید