مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ناصرامیری: قهرمانی جهان پاورلیفتینگ در دستور کار قرار گرفت

صفحه اصلی > پرورش اندام : ناصرامیری: قهرمانی جهان پاورلیفتینگ در دستور کار قرار گرفت

ناصرامیری: قهرمانی جهان پاورلیفتینگ در دستور کار قرار گرفت

ناصرامیری دبیر فدراسیون بدنسازی گفت: قهرمانی پاورلیفتینگ جهان در دستور کار قرارگرفت.

تهران سربلند – دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رشته های پرورش اندام دارای زیر مجموعه های متعددی هست ازجمله رشته ی پرطرفدار قوی ترین مردان، رشته مچ اندازی است که در دو بخش آقایان و بانوان بر گزار می شود.

وی تصریح کرد: ازابتدای سال 1401 موفقیت های چشمگیری در رشته های زیر مجموعه ما در سطح بین الملل ازجمله مسابقات آسیایی و جهانی کسب کرده اند.در مسابقات پاور لیفتینگ قهرمانی جهان برای اولین بار در تاریخ این رشته توانستیم مقام انفرادی را در آفریقای جنوبی کسب کنیم و برای اولین بارمقام هشتم تیمی را بنام ایران ثبت کنیم.

در رشته پاورلیفتینگ قهرمانی جهان در رشته پرس سینه باز توانستیم موفقیت های خوبی را بدست بیاوریم و دو مقام ارزشمند انفرادی حاصل کار تیم اعزامی ایران شد و دربحث رشته پاورلیفتینگ در آسیا توانستیم ناِیب قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

امیری در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو گفت:در چند ماه آینده عازم مسابقات قهرمانی آسیا پاورلیفتینگ خواهیم بود. درمسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا 1401 در بخش بزرگسالان کمر همت بستیم تا قهرمانی آسیا را تکرارکنیم و با مدال های ارزشمند به کشور برگردیم، همچنین در مسابقات قهرمانی جهان که با فاصله اندکی با یان رویداد برگزار شد نیز قهرمان این دوره ازمسابقات شوند و افتخارات مجددا تکرار کنند.

دبیر فدراسیون بدنسازی  پرورش اندام  افزود: در رشته ی مچ اندازی و قوی ترین مردان ملی پوشان تلاش های بسیار خوبی را داشتند و در رشته مچ اندازی علاوه بر کسب چند مقام انفرادی آسیا برای اولین بار درمسابقات قهرمانی جهان ورزشکار خوب کشور مان توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات که درکشور ترکیه شهر آنتالیا برگزارشد، بدست آورند که جز افتخارات فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام محسوب می شود.

وی همچنین گفت: در رشته ی قوی ترین مردان هم در مسابقات بین المللی دبی تیم قدرتمند ما توانستند پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند. در ارتباط با بحث میزبانی مسابقات هم برای اولین بارکشور عزیزمون ایران در آذرماه میزبان چند رویداد جهانی خواهد بود.

که از آن جمله می توان به مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج جهان در بخش های مختلف و همچنین قهرمانی مسابقات پرورش اندام کاپ جهانی که انشاالله امیدوارهستیم با حضور پرتعداد تیم های خارجی یک دوره مسابقات خوب پیش رو داشته باشیم و میزبانی شایسته ای برای این عزیزان در سطح کشورمان ارایه بدهیم.

وی در خاتمه گفت: با توجه به میزبانی مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج آقایان در کشور آذر ماه 1401 به میزبانی پایتخت برگزارشود، برای انتخاب نفرات برتر و همچنین تیم ملی از تاریخ 26 لغایت 28 آذر ماه درمجموعه ورزشی انقلاب مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش های مختلف از جمله نوجوانان – جوانان – بزرگسالان و پیشکسوتان را در پیش داریم و برترین ها به تیم ملی دعوت و  زیر نظر مربیان کار خودشان را ادامه می دهند تا در مسابقات قهرمانی جهان که برای اولین بار در ایران برگزار می شود، بتوانیم مقام های خوبی بدست آوریم و دل مردم عزیز را شاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید