مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

نصیرزده: لیگ برای ما مهم است/ در سه رشته مجوز فعالیت بانوان را داریم

صفحه اصلی > پرورش اندام : نصیرزده: لیگ برای ما مهم است/ در سه رشته مجوز فعالیت بانوان را داریم
نصیرزده: لیگ برای ما مهم است/ در سه رشته مجوز فعالیت بانوان را داریم

نصیرزده: لیگ برای ما مهم است/ در سه رشته مجوز فعالیت بانوان را داریم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام گفت: برگزاری قدرتمند لیگ برای ما دارای اهمیت زیادی است.

تهران سربلند_ “عبدالمهدی نصیرزاده” در خصوص حضور ورزشکاران در لیگ، اظهار داشت: در بدو ورود به فدراسیون در خصوص لیگ هیچ برنامه ای وجود نداشت. بلافاصله سازمان لیگ را راه اندازی کردیم چراکه می توانیم بحث استعدادیابی و چرخه اقتصادی داشته باشیم. اولین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های جهان را برگزار کردیم و می خواهیم امسال لیگ بدنسازی، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتینس چلنج را داشته باشیم.

وی در مورد میزبانی مسابقات آسیایی مچ اندازی، بیان کرد: اتفاقاتی که رخ داد اجازه نداد آنگونه که می شد از فرصت ها استفاده کنیم. حتی قرارداد میزبانی این رویداد را امضا کردیم اما کنفدراسیون آسیا مباحث غیرفنی و ناجوانمردانه ای را طرح کرد و میزبانی ما را به امارات داد. جلساتی با مسئولان جهانی داشتیم و در نهایت قرار شد میزبانی ما به سال 2024 موکول شود.نصیرزاده در مورد حضور بانوان در مسابقات گفت: در بادی بیلدینگ بانوان فعالیتی نداشته و نخواهیم داشت. در سه رشته فیتینس چلنج، پاورلیفتینگ و مچ اندازی مجوز فعالیت بانوان را داریم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. عرض خسته نباشین به جناب دکترنصیرزاده عزیز خداقوت میگم بهتون وانشالله همیشه ودرهمه حال موفق وپیروزباشین دست حق بهمراهتون

دیدگاهتان را بنویسید