مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

هاپکیدو/جعفر نوایی سال آینده از اتحادیه هاپکیدو ایران بپرسید!

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : هاپکیدو/جعفر نوایی سال آینده از اتحادیه هاپکیدو ایران بپرسید!
هاپکیدو/جعفر نوایی سال آینده از اتحادیه هاپکیدو ایران بپرسید!

هاپکیدو/جعفر نوایی سال آینده از اتحادیه هاپکیدو ایران بپرسید!

مدرس بین المللی هاپکیدو GHA گفت: امیدوارم در سال آینده از سازمان سبک های کره ای یا اتحادیه هاپکیدو بپرسید چه خبر! مهم گسترش هاپکیدو است نه در قالب یک شاخه بلکه کلیه رشته های موجود هدف ما است.

تهران سربلند _ جعفر نوایی رئیس آسیایی مرکزی هاپکیدو GHA گفت: در یک کلام باید عرض کنم علاوه بر گسترش هاپکیدو GHA  به عنوان یک رشته با موطن آسیایی در سطح جهان، بدنبال همسو و گسترش یافتن تمام رشته های کره ای از جمله هاپکیدو در زیر یک سقف با نام اتحادیه هاپکیدو یا سازمان سبک های کره ای هستیم.

مدرس بین المللی هاپکیدو افزود: در سمینار های هندوستان بدور از تغییرات آب و هوایی که آزار دهنده بود، باید گفت کشور هند کشوری پهناور و دارای جمعیت بسیار بالایی است این دوره با حضور مدرس اتریشی و بنده در راستای ارتقا هاپکیدو هند برگزار شد، ایران جایگاه قویی در هاپکیدو دارد. برای ادامه این سمینار ها به هندوستان مجددا دعوت شدیم، انجمن ملی المپیک هندوستان ضمن تقدیر ویژه از مدرسان در خواست میزبانی مسابقات جهانی سال آینده را مطرح کرد.

رئیس هاپکیدو GHA ایران گفت: هرچند هاپکیدو رشته ای آسیایی است اما اروپایی ها و آمریکایی ها بدنبال گسترش این رشته هستند، در مدت اخیر رشد قابل توجه و در خور تحسین صورت گرفته است، در ایران از سال 95 در استان مازندران استارت زدیم و از 96 این رشته در سطح کشور گسترش یافته است و رشد روز افزون نسبت به “زمان فعالیت” داشته ایم، بدنبال اجماع جمعیت هستیم، داشتن اتحاد و سازمان مشترک برای هاپکیدو ها هستیم. هدف اصلی اتحاد برای پیشرفت است.

نوایی ادامه داد: بیزنس بخشی از ورزش است اما هدف ما نیست! بدنبال گسترش هاپکیدو هستیم. امیدوارم در اردیبهشت 1404 از بنده بپرسید از سازمان سبک های کره ای یا سازمان اتحاد سبک های کره ای چه خبر و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید