مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

هنر رزمی سیمرغ

صفحه اصلی > خط ورزش : هنر رزمی سیمرغ
هنر رزمی سیمرغ

هنر رزمی سیمرغ

با کوروش روحانی نسب رییس هنر رزمی سیمرغ فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی

تهران سربلند _ کوروش روحانی نسب رییس هنر رزمی سیمرغ فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: سیمرغ شاهکاری هنری و بی مانندی است که در طی دهه ی 60 و 70 با بهره گیری از مطالعات ، تجربیات و تحقیقات موشکافانه و بی وقفه ای که در طول سالیان گذشته در هنر های رزمی جهان داشته اند و بر اساس  فرمولهای نرم و سخت حاکم بر طبیعت و موجود در هستی با قابلیت ها و کارایی در حوزه بلند و کوتاه طراحی و پایه ریزی و بهره مند گردیده است.

جوشی دای کونگ کوروش روحانی نسب طی سالیان گذشته تجربیات و حاصل تحقیقات خود را با ارائه مقالات بی شماری در نشریات تخصصی رزمی کشور برای جوانان و علاقه مندان حال و آینده به یادگار گمارده تا راهگشای آنان باشد.

این شیوه از رزم بر اساس قابلیتهای منحصر بفرد ملت ایران زمین از گذشته تا حال خلق گردیده که در این مختصر نیازی نیست به تاریخ درخشان و سوابق شیوه های  نظامی ، لشگری  و جنگاوری  دلاوران  این سرزمین و همچنین رشادت های فراموش نشدنی  گذشتگان  اشاره کرد. 

 هنر رزمی سیمرغ ترکیب و تلفیقی از نیرومند ترین  فرمولهای بی نظیر و شگفت: اژدها ببر مار درنا پلنگ مانتیس  میمون عقاب  و هم چنین پنج عنصر موجود در  طبیعت که در کنار سلاح های سنتی منحصر بفرد  خود  اراده ، ایمان ،  ممارست ، و پشتکار  و تلاش و کوشش بی وقفه ای را جهت نیل به تکامل می طلبد. به جرات می توان گفت؛ هنر رزمی سیمرغ جزء انگشت شمار سیستم های رزمی در سطح جهان است که هنرجویان از همان ابتدا  به فراگیری  و تمرین  فرمولهای تقلید از حیوانات و طبیعت می‌پردازند. 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید