مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پرهیزکاری: تلاش کنید مربیگری در زمره مشاغل قرار گیرد

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : پرهیزکاری: تلاش کنید مربیگری در زمره مشاغل قرار گیرد
پرهیزکاری: تلاش کنید مربیگری در زمره مشاغل قرار گیرد

پرهیزکاری: تلاش کنید مربیگری در زمره مشاغل قرار گیرد

پیشکسوت هنرهای رزمی گفت: مربیگری را در زمره مشاغل قرار دهید، نقش مربیان در توسعه همگانی و انگیزه سازی انکار ناپذیر است.

تهران سربلند _ ” حسین پرهیزکاری” پیشکسوت ورزش های رزمی گفت: بعد از کرونا ضربه سختی به پیکره ورزش نه تنها در ایران در همه جای دنیا وارد شده و کرونا در حقیقت فضاهای ورزشی را خالی کرده است در این میان مربیان به عنوان کلیدی ترین عامل می توانند اثر گذار باشند، در حقیقت باید فرآیندی را با نام انگیزه سازی انگیزه سازی تعریف کنند.

مجددا اقشار مختلف جامعه رو به سمت و سوی ورزش و سالن‌های ورزشی جذب کنیم.

وی افزود:مهمترین کاری که مسئولین ورزش کشور می توانند، انجام بدهند در راه کمک کردن به مربیان و قهرمانان دیروز ورزش های ما که پس از طی دوران قهرمانی امروز در کسوت مربی حاضر شدند مربی باید با کلاس داری به تامین معاش زندگی بپردازد. این ورزشکار حرفه‌ای به مشکل مالی بر می خورد و اینجاست که وظیفه مسئولین تلاش برای اینکه مربیگری در زمره شغل قرار بگیرد و قهرمانان آینده خوبی را برای خودشان داشته باشند و از حداقل مزایای یک شغل بهره‌مند باشد.

پرهیزکاری گفت: جامعه باید تغییر نگرش جدی به ورزش های رزمی داشته باشند و از رسانه ها کمک بگیریم تا بتوانیم به جامعه و اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده‌ها این موضوع رو تفهیم کنیم و برایشان باز کنیم هنر رزمی به ما یاد می دهد که چگونه در شرایط خاص بتوانیم ضربه ای را دریافت یا آن را رد کنیم چطور این ضربه دریافت شود که به ما صدمه نزند در ورزش رزمی اولین دستور استاد تواضع و احترام است.

 

شرح کامل این گفتگو را گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید