مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پرهیزگاری از زندگی پرافتخار ورزشی خود می گوید

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : پرهیزگاری از زندگی پرافتخار ورزشی خود می گوید
پرهیزگاری از زندگی پرافتخار ورزشی خود می گوید

پرهیزگاری از زندگی پرافتخار ورزشی خود می گوید

"حسین پرهیزگاری" پیشکسوت و از مفاخر هنرهای رزمی، زندگی پرافتخار ورزشی خود را تشریح کرد.

تهران سربلند _ “حسین پرهیزگاری”، اظهار داشت: از نوجوانی با ورزش های رزمی آشنا شدم و تمرینات را با کان ذن ریو آغاز کردم ور در مسیر یادگیری با رشته های دیگر(کیوکوشین، کونگ فو توآ و تکواندو) آشنا شدم و دیدم هرکدام روش خود را داشته و متفاوت هستند. اکنون حدود 50 سال است در ورزش های رزمی فعالیت دارم و این رشته ها نقش مهمی در ساخت شخصیت اجتماعی من داشت و موفقیت های امروزم را مدیون تلاش های دیروزم در محیط ورزش های رزمی هستم.

وی افزود: ورزش های رزمی موجب بالا رفتن اعتماد به نفس می شود و خودباوری را در ذهن آدمی پروش می دهد. سال 63 سفرهای برون مرزی ام را آغاز کردم و به ژاپن و ترکیه تا با رشته های رزمی، آشنایی بیشتری پیدا کنم. سال 65 به ایران بازگشتم و کیک بوکسینگ فول کنتاکت را پایه گذاری کردم.

پرهیزگاری بیان کرد: سال 67 اولین آکادمی کیک بوکسینگ ایران را تاسیس کردم. این رشته بعد از مدتی در ایران فراگیر رشد و اکنون در کشورمان علاقمندان زیادی دارد و در ایران و جهان جایگاه ویژه ای دارد. اولین تیم ایران را حدود سال 73 به مسابقات جهانی آلمان اعزام کردم. اکنون نیز در کانادا فعالیت های رزمی خود را ادامه می دهم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید