مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پیری: چند نفر را حلال نمی کنم/ بگذارید عاشقان بوکس کار کنند!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : پیری: چند نفر را حلال نمی کنم/ بگذارید عاشقان بوکس کار کنند!
پیری: چند نفر را حلال نمی کنم/ بعد از مرگم نگویید چقدر زحمتکش بود

پیری: چند نفر را حلال نمی کنم/ بگذارید عاشقان بوکس کار کنند!

پیشکسوت و مربی بوکس، گفت: چند نفر را حلال نمی کنم چراکه پس از این همه سال تلاش و قهرمان پروری، نباید شرایطم اینگونه باشد.

 

 

تهران سربلند _ “کاظم پیری”، اظهار داشت: به بوکس در گذشته کم لطفی شد و در یکسال اخیر شرایط بهتر شده است. در تهران نیز با حضور مرتضی شیری به عنوان سرپرست هیات، حدود 15 مسابقه انجام گردید و شرایط بهبود یافت. امیدوارم همیشه افراد کاربلد، مسئولیت را برعهده بگیرند. به طور مثال اولین دوره المپیاد پایتخت را به خوبی برگزار کردیم که ارزشمند بود. البته انجام برنامه ها نیاز به پول دارد و اسپانسرها نیز برای ورود، می خواهند در بخش های مختلف دخالت کنند که این خوب نیست.

وی افزود: اکنون چهار شاگرد من در تیم های ملی نونهالان و نوجوانان هستند و اگر حمایت شویم، حتما هر سال قهرمانانی را تحویل بوکس می دهیم. بوکس ما هنوز به جایگاهی نرسیده که بتواند وارد مسابقات حرفه ای شود، شرایط بهتر شده اما هنوز خیلی کار داریم.

این مربی گفت: برخی دانش وعلم بوکس را ندارند. در این چندین سال، قهرمانان مختلفی را به بوکس تحویل داده ام اما نمی خواهم بعد از مرگم بگویند کاظم پیری چقدر برای بوکس کشید. چند نفر را حلال نمی کنم، آدمی که عاشق این ورزش بوده و تلاشش برای قهرمانی پروری است چرا باید وضعیتش این باشد. بگذارید علاقمندهان به بوکس کار کنند. دنبال حاشیه نیستم و فقط به کار کردن فکر می کنم.

 

شرح کامل گفت وگو با در گزارش تصویری ببینید

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید