مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کاوه عجایبی: برای سال آینده رویدادهای جذابی در برنامه داریم

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : کاوه عجایبی: برای سال آینده رویدادهای جذابی در برنامه داریم
کاوه عجایبی: برای سال آینده رویدادهای جذابی در برنامه داریم

کاوه عجایبی: برای سال آینده رویدادهای جذابی در برنامه داریم

نایب رئیس انجمنهای ورزشهای رزمی تهران گفت: برنامه های سال قبل رو تمام و کمال طبق تقویم انجام دادیم رویدادهای جذابی داریم که ترجیح میدهم صبر کنم تا زمانش برسد.

تهران سر بلند _ کاوه عجایبی نایب رئیس هیات انجمن های تهران گفت: سومین مجمع سالیانه هیات ورزشهای رزمی استان تهران امروز برگزار شد. گزارش عملکرد مالی برنامه های هیات ارائه شد و مورد توجه مسئولین استان تهران و سرپرست محترم فدراسیون قرار گرفت، رای اعتماد هیات‌های تابع گرفته شد در کل نظر همه مساعد بود.

وی در ادامه گفت: ما آمادگی برگزاری مجمع بعدی را هم داریم. برای سال بعد را بطور تمام و کمال پیش بینی کرده ایم نسبتا در شرایط بسیار خوبی با هماهنگی هیات های توابع انجام می شود.

عجایبی ادامه داد: کمیته داوران و کمیته پزشکی برنامه های جدیدی در پیش داریم قرار بر این است که تمام برنامه های که در استان انجام می شود ، از طریق کمیته داوران و کمیته پزشکی خود هیات هماهنگی های لازم برای حضور داوران و تیم پزشکی انجام شود.

وی در ادامه افزود: انشالله برنامه های خوبی تا پایان سال داریم چند رویداد جذاب داریم که ترجیح میدهم صبر کنم تا زمانش که شد خودتان ببینید یکی از برنامهایمان برنامه نونهالان و نوجوانان است که امروز هم بیان شد. خوشبختانه مواردی که در خصوص هیاتها از جمله برگزاری برنامه روستایی بود که ما از ۲ سال پیش انجام داده بودیم و ترجیح بر این بود که بی سر و صدا برنامه ها را جلو ببریم تا نتیجه مثبت را کسب کنیم.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید