مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کاپ قهرمانی کشور موی تای به تهران رسید میزبان نایب قهرمان شد

صفحه اصلی > موی تای و ویژه رزمی و ووشو : کاپ قهرمانی کشور موی تای به تهران رسید میزبان نایب قهرمان شد
کاپ قهرمانی کشور موی تای به تهران رسید میزبان نایب قهرمان شد

کاپ قهرمانی کشور موی تای به تهران رسید میزبان نایب قهرمان شد

رقابت های قهرمانی کشور موی تای به میزبانی البرز با حضور دکتر عبدالهی استاندار و هیات همراه، بهزاد فروغی رئیس اداره کل ورزش و جوانان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

تهران سربلند _ رقابت های قهرمان کشور موی تای پنجشنبه و روز گذشته (جمعه) در مجموعه ورزشی انقلاب کرج با حضور منتخبین استان های مختلف در حدود 280 مبارز برگزار شد، در پایان این دوره از رقابت ها که انتخابی مسابقات جهانی تایلند نیز به شمار می رفت، تیم استان تهران توانست به عنوان نخست دست یابد و در ادامه این البرز بود که با میزبانی شایسته، رسم میهمان نوازی به جای آورد و در جایگاه دوم ایستاد در ادامه این پدیده نوظهور موی تای بود که از خطه انزلی توانست عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

نکته حائز اهمیت این رویداد حضور دکتر عبدالهی استاندار البرز و هیات همراه در سالن مسابقات بود، حضور گرم بهزاد فروغی رئیس اداره کل ورزش و جوانان البرز را هم باید اضافه کرد که سبب انگیزه دو چندان شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ بود.

در این دروه از مسابقات برای اولین بار در تاریخ دو دهه گذشته موی تای مسابقاتی با لول جهانی را در سطح کشور  شاهد بودیم، انصافا باید از زحمات  حامد پورسلیمی نایب رئیس موی تای و تیم برگزاری استان البرز تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید