مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

قول آرش دو سهمیه /کمتر از ۵۰۰ روز مانده به آغاز مسابقات جودو در المپیک

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و جودو : قول آرش دو سهمیه /کمتر از ۵۰۰ روز مانده به آغاز مسابقات جودو در المپیک
کمتر از ۵۰۰ روز مانده به آغاز مسابقات جودو در المپیک

قول آرش دو سهمیه /کمتر از ۵۰۰ روز مانده به آغاز مسابقات جودو در المپیک

ضمن شادباش به آرش خان میراسماعیلی برای ادامه ریاست شان بر فدراسیون جودو ایران عزیزمان،امیدواریم حال که پیش فروش بلیت مسابقات آغاز شده،هر چه زودتر فدراسیون آگاهی رسانی کند که آن وعده داده شده پیرامون دو سهمیه ویژه در چه مرحله ای است و از دگر سو برای حضور قدرت مند در مهم ترین رویداد ورزشی جهان برنامه های خود را اعلام کند.

تهران سربلند _ روز پیش فدراسیون جهانی جودو با خبری به پیشواز مسابقات جودو در المپیک پاریس رفت:”15 مارس تاریخی است که ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما برای دوست داران ورزش در سراسر کره زمین این گونه نیست. از این تاریخ شمارش معکوس برای بازی های المپیک 2024 پاریس شتاب می گیرد، زیرا تنها 500 روز تا افتتاحیه بازی ها باقی مانده است.
در 500 روز اتفاقات زیادی می تواند بیفتد و اتفاق خواهد افتاد. در حالی که تور جهانی جودو در حال انجام است.
همچنین تمامی کشور هابه دنبال جایزه نهایی، امتیازات رنکینگ المپیک، هستند که لیست شرکت کنندگان را تعیین می کند. تنها یک هفته دیگر، گرند اسلم تفلیس در راه است و سپس ترکیه پیش از مسابقات جهانی دوحه برگزار خواهد شد. با این حال، این تلاش کامل نخواهد بود، زیرا بسیاری از رویدادها قبل از پایان مقدماتی المپیک، فقط چند هفته قبل از بازی ها،برگزار می شوند.
به مناسبت این 500 روز مرحله دوم خرید بلیت برای حضور در مسابقه توسط کمیته برگزاری راه اندازی می شود.دوست داران می توانند برای خرید ثبت‌نام کنند: 15 مارس 2023 تا 20 آوریل 2023.
بنابراین ممکن است 500 روز زمان زیادی به نظر برسد، اما اینطور نیست. به زحمت بیش از یک سال، سالی پر از پیچ و خم ها، سالی پر از هیجان ورزشی، سالی پرشور برای جودو که خوشحالیم با شما به اشتراک می گذاریم، آن را روز به روز زندگی می کنیم، انگار شما هم آنجا هستید.”
(نکته؛ضمن شادباش به آرش خان میراسماعیلی برای ادامه ریاست شان بر فدراسیون جودو ایران عزیزمان،امیدواریم حال که پیش فروش بلیت مسابقات آغاز شده،هر چه زودتر فدراسیون آگاهی رسانی کند که آن وعده داده شده پیرامون دو سهمیه ویژه در چه مرحله ای است و از دگر سو برای حضور قدرت مند در مهم ترین رویداد ورزشی جهان برنامه های خود را اعلام کند.)
انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید