مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کوثر اوجاقلو نقره گرفت/ یاسان جعفری برنزی شد

صفحه اصلی > تکواندو : کوثر اوجاقلو نقره گرفت/ یاسان جعفری برنزی شد
کوثر اوجاقلو نقره گرفت/ یاسان جعفری برنزی شد

کوثر اوجاقلو نقره گرفت/ یاسان جعفری برنزی شد

روز دوم از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان نونهالان با کسب دو مدال نقره و برنز برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

تهران سربلند _  ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان امروز سه شنبه 7 شهریورماه 1402 در شهر سارایوو بوسنی و هرزگوین پیگیری شد و تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شد.

کوثر اوجاقلو در رده قدی 156- سانتی متر، کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «گلیسون» از استرالیا آغاز کرد و سسپس «ساروتیک» از بوسنی و هرزگوین را با همین نتیجه شکست داد. درخشش اوجاقلو به این 2 دیدار محدود نشد و ملی پوش کشورمان در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب با نتایج 2 بر صفر «آیوازیان» از ارمنستان و «مانالو» از آمریکا را از پیش رو برداشت و مقتدرانه گام به دیدار پایانی گذاشت. اوجاقلو در فینال در حالی که راند نخست را 11 بر5 به حریف واگذار کرده بود، راند دوم 11 بر10 پیروز شد و در راند سوم در یک مبارزه نزدیک 15 بر11 نتیجه را واگذار کرد و در نهایت در راند شماری 2 بر یک به حریف کره ای خود باخت و نقره گرفت.

نگار مظفری در رده قدی 160- سانتی متر در مرحله نخست «گوئبل کراسبی» از آمریکا را 2 بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی «سیلاس» از فنلاند را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که می توانست با برتری مقابل «الرواشده» از اردن مدال برنز خود را قطعی کند، هر 2 راند را به حریف واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

یاسان جعفری در رده قدی 160- سانتی متر،مسابقات خود را با پیروزی 2 بر صفر مقابل «ریگوتی» از برزیل آغاز کرد و در ادامه و مرحله یک هشتم نهایی، «الشماری»از عربستان سعودی را هم با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. جعفری در مرحله یک چهارم نهایی «بناونتو» از آمریکا 2 بر یک شکست داد و ضمن مسجل کردن کسب مدال برنز خود، پا به دیدار نیمه نهایی گذاشت. وی در نیمه نهایی به مصاف «دونگ گوان لی» از کره جنوبی رفت و با قبول شکست 2 بر صفر مقابل حریف خود به کسب مدال برنز بسنده کرد.

علی رزمیان در رده قدی 164- سانتی متر، در دیدار نخست خود «علی رافت» از لیبی را 2 بر صفر شکست داد؛ اما در مرحله یک هشتم نهایی نتیجه را 2 بر صفر به «عیسامدین» از قزاقستان واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف شد.

محمد ازلگینی در رده قدی 156- سانتی متر، در دیدار نخست خود دو بر صفر نتیجه را به حریف قزاقستانی خود واگذار کرد و حذف شد.

این دوره از مسابقات تا روز پنجشنبه در سارایوو ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید