مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کیک بوکسینگ IMAO/مهدی ذوالقدر: میزبانی بین المللی جلوگیری از خروج ارز و سهولت در ارتقا فنی است

صفحه اصلی > رزمی و ویژه انجمن خط ورزش : کیک بوکسینگ IMAO/مهدی ذوالقدر: میزبانی بین المللی جلوگیری از خروج ارز و سهولت در ارتقا فنی است
کیک بوکسینگ IMAO/مهدی ذوالقدر: تعریف میزبانی بین المللی جلوگیری از خروج ارز و سهولت در ارتقا فنی است

کیک بوکسینگ IMAO/مهدی ذوالقدر: میزبانی بین المللی جلوگیری از خروج ارز و سهولت در ارتقا فنی است

رئیس کیک بوکسینگ سازمان IMAO گفت: دوره داوری و مربیگری بین المللی کیک بوکسینگ IMAO با مجوز شورای برون مرزی و فدراسیون با هدف رشد داوران و مربیان کشورمان با استفاده از تجربه مدرسین بین المللی برگزار می شود.

تهران سربلند _ مهدی ذوالقدر رئیس کیک بوکسینگ سازمان IMAO گفت: دوره داوری و مربیگری بین المللی کیک بوکسینگ IMAO با مجوز شورای برون مرزی و فدراسیون با هدف رشد داوران و مربیان کشورمان با استفاده از تجربه مدرسین بین المللی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در واقع عشق و علاقه ورزش معیار بوده، برنامه های ورزشی صرف اقتصادی ندارد. تمامی هزینه ای دوره از بیلط هواپیما گرفته تا هتلینگ و پذیرای مدرسین و هزینه ای اسکان و پذیرایی شرکت کنندگان داخل تماما به عهده کیک بوکسینگ سازمان IMAO خواهد بود، متعهد شدیم حق الزحمه که به صورت دلاری پرداخت می شود و برای اعتبار احکام بین المللی دوره معتبر باشد و بتوانند در دوره های بین المللی حضور پیدا کنند 50 درصد دوره به سازمان جهانی پرداخت و 30 درصد هم به فدراسیون پرداخت می شود، در نهایت برگزاری دوره بین المللی درآمدی برای سبک ندارد.

ذوالقدر افزود: از آوردن مربیان گرفته تا اخذ مجوز های مختلف کاری بسیار دشوار است، برای پیشرفت مربیان و داوران دو راه در پیش داریم یا باید به در دوره های بین المللی برون مرزی شرک کنیم یا میزبان دوره های بین المللی باشیم. برای حضور در دوره ای در کشور همسایه ترکیه حدود 50 میلیون تومان هزینه برای هر فرد برآورد می شود یا جایگزین کنیم که بخشی از هزینه ها حدود یک دهم هزینه صورت گیرد و در ایران میزبانی دوره بین المللی باشیم.

رئیس سبک کیک بوکسینگ سازمان IMAO ادامه داد: مجموعه سازمان IMAO تلاش می کند در ادامه تجربه برگزاری رویداد های بین المللی بطور مداوم رویداد بین المللی برگزار می کنیم، با برنامه ریزی می توانیم میزبان رویدادهای بین المللی را برگزار کنیم در چند سال گذشته میزبان رویدادهای بین المللی بودیم.

وی گفت: از مسئولین خواهشمند هستم بر اساس عملکرد سبک های نسبت به ارتقا این مجموعه ها صورت گیرد، هستند سبک هایی که فعالیت چندانی ندارند کیک بوکسینگ IMAO یکی از فعال ترین سبک های فدراسیون است.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید