مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اردبیل مبدا دهمین سفر استانی؛ از برگزاری مجمع سالیانه تا میزبانی رقابت های بین المللی جام صفویه

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : اردبیل مبدا دهمین سفر استانی؛ از برگزاری مجمع سالیانه تا میزبانی رقابت های بین المللی جام صفویه
اردبیل مبدا دهمین سفر استانی؛ از برگزاری مجمع سالیانه تا میزبانی رقابت های بین المللی جام صفویه

اردبیل مبدا دهمین سفر استانی؛ از برگزاری مجمع سالیانه تا میزبانی رقابت های بین المللی جام صفویه

دهمین سفر استانی رئیس به همراه نایب رئیس فدراسیون مصادف با برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات انجمن های ورزش های رزمی اردبیل صورت پذیرفت.

تهران سربلند _ مجمع عمومی هیات انجمن های ورزشهای رزمی با حضور افشین چگینی رئیس فدراسیون، منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون، محمد علی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اسلام عبدی رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی این استان امروز برگزار شد.
هادی چگینی در جمع اعضای جامعه رزمی اردبیل، این استان را دارای پتانسیل بالا در بعد قهرمانی دانست و افزود: با تلاش های صورت گرفته در هیات رزمی این استان و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان امروز در زمانی که در بیشتر حوزه های ورزش، پس از کرونا افول فراگیر بوده، در استان اردبیل شاهد رشد فزاینده جمعیت ورزش های رزمی بودیم.
وی با اشاره به انتخاب اسلام عبدی رئیس هیات به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ ادامه داد: برگزاری جام صفویه در رده جوانان (آبانماه) با حضور کشورهای مختلف به میزبانی اردبیل را مثبت ارزیابی کرد.
چگینی همچنین گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در تهران برگزار خواهد شد.
منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون در جریان مجمع استان اردبیل گفت: این هیات یکی از هیات های فعال در حوزه های مختلف قهرمانی و همگانی به شمار می رود که با برنامه های فدراسیون هماهنگی خوبی دارد و می تواند بعنوان یکی از هیات های شاخص بعنوان بازوی فدراسیون عمل کند.
در جریان برگزاری این مجمع به بررسی و ارزیابی گزارش عملکرد هیات در دو بخش مالی و فنی پرداخته شده و گزارش عملکرد مالی هیات مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.
همچنین مقرر شد تا مسابقات بین المللی جام صفویه به میزبانی اردبیل در آبانماه برگزار شود، اردبیل با برگزاری دوره های منظم فنی و مسابقاتی از نظر آمار رشد ورزشکاران شاهد افزایش جمعیت استان خوبی در این حوزه بوده است.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید