مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رقابت های جهانی ۲۰۲۴ کشتی با کمربند کورش؛ طلا، نقره و برنز سهم دختران ایران از سه شانس مدال/پرچم ایران در کاخ ورزش بیشکک افراشته شد

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : رقابت های جهانی ۲۰۲۴ کشتی با کمربند کورش؛ طلا، نقره و برنز سهم دختران ایران از سه شانس مدال/پرچم ایران در کاخ ورزش بیشکک افراشته شد

رقابت های جهانی ۲۰۲۴ کشتی با کمربند کورش؛ طلا، نقره و برنز سهم دختران ایران از سه شانس مدال/پرچم ایران در کاخ ورزش بیشکک افراشته شد

با آغاز رقابت های جهانی کشتی با کمربند کورش در مجموعه ورزشی کاخ بیشکک قرقیزستان تیم ملی سه نفره بانوان ایران توانست با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دهد.

تهران سر بلند _ سمانه خجسته نماینده کشورمان در وزن ۷۵ کیلوگرم پس از قرعه استراحت با دو پیروز در فینال به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت و توانست با اقتدار از سد حریف و مزیت میزبانی او عبور و به مدال طلا دست یابد.
الهه روزبه دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از قرعه استراحت با سه برد پی در پی در فینال رقابت ها مقابل حریفی از کشور میزبان ناکام ماند و به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه رقابت ها مبینا میرزاپور اصل نماینده ۶۵- کیلوگرم کشورمان که پس از قرعه استراحت در بازی دوم مقابل حریف قدر قرقیزستانی بازی را واگذار کرده بود در جدول شانس مجدد به مدال برنز وزن خودش دست یافت.
مسابقات جهانی کشتی با کمربند کورش یکم شهریورماه با حضور نمایندگان ۳۴ کشور به میزبانی کشورقرقیزستان آغاز شد.
کشتی با کمربند کورش کشورمان در سال ۲۰۲۳ توانست در بخش بانوان دو مدال طلا و در بخش آقایان دو مدال طلا و یک نقره بدست آورد.
شادمان عظیمی، ایوب قلی پور ناوخی، تورج چناری، سجاد چادر نشین در بخش آقایان و الهه روزبه مله، سمانه خجسته، مبینا میرزاپور اصل ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابت ها را تشکیل می دهند.
امروز ملی پوشان کشورمان در بخش مردان به رقابت خواهند پرداخت.
فرشاد شادکادم سرمربی بخش مردان، مونا میرزایی و ستاره اسماعیلی به ترتیب بعنوان مربی و سرمربی تیم فوق را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید