مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/روی خط رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/روی خط رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا
بوکس/روی خط رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا

بوکس/روی خط رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا

شنبه دهم شهریور ماه روز سوم رقابتهای آسیایی نونهالان در مرکز بزرگ تجاری ورزشی آدنیک سنتر العین امارات ۴ بوکسور از ایران به روی رینگ خواهند رفت.

تهران سربلند _ شنبه دهم شهریور ماه روز سوم رقابتهای آسیایی نونهالان در مرکز بزرگ تجاری ورزشی آدنیک سنتر العین امارات ۴ بوکسور از ایران به روی رینگ خواهند رفت.

این پیکارها در دونوبت صبح و عصر در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد. در رده سنی نونهالان ارشیا رادان پور ملی پوش وزن ۳۷ کیلو گرم با حریفی از تاجیکستان و زبیر عیسی زهی در ۴۶ کیلوگرم در روز یکشنبه ۱۱شهریور روز چهارم این رقابتها به مصاف بوکسوری از کشور قزاقستان خواهند رفت نیز در مقطع سنی نوجوانان محمد بیرانود در وزن ۶۰کیلو گرم با بوکسوری از فلسطین اشکان هاشمی در وزن ۶۳ کیلو گرم با بوکسور غیر آسیائی از اوکراین؟؟؟!! همچنین امیر محمد رستم پور در وزن ۶۶ کیلو گرم با چین تایپه و صالح مصباحی در وزن ۷۰ کیلو با حریفی از اردن به رقابت خواهند پرداخت پیکارهای قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، به‌ میزبانی امارات و در العین به انجام می رسد ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مشتزن نوجوان به این رویداد اعزام ‌شده است.
در این دوره از رقابتها ۴۶۲ بوکسور در دو بخش پسران و دختران از ۲۶ کشور حاضر می باشند . و اما نکته سوال برانگیز این رقابتهاحضور غیر موجه تیم اوکراین؟؟!! در این رویداد مهم ورزشی قاره آسیا است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است؟؟؟
شایان ذکر است در روز نخست این دوره از رقابتها پویان نوروزی بوکسور نونهال وزن ۴۳کیلو گرم ایران و هیوا نادری بوکسور نوجوان در روز دوم درمقابل حریفانی از قزاقستان و اوکراین متوقف شدند نیز در روز دوم در دیگر اوزان تیم ملی بوکس نوجوانان ایران مهدی روزبهانی ، سهند نجفی و علی ملکوتی به ترتیب از سد رقبای خود از مغولستان ، تایلند و سریلانکا عبور و به پیروزی رسیدند .

 

تهران سربلند. پیکارهای بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا العین امارات

انتهای پیام/

خبر نگار: مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید