مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

سعید نیکو خصلت: انتخاب مربیان و کادر فنی چالش جدی پیش روی ما بود!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته : سعید نیکو خصلت: انتخاب مربیان و کادر فنی چالش جدی پیش روی ما بود!
سعید نیکو خصلت: انتخاب مربیان و کادر فنی چالش جدی پیش روی ما بود!

سعید نیکو خصلت: انتخاب مربیان و کادر فنی چالش جدی پیش روی ما بود!

مدیر تیم های ملی فدراسیون کاراته گفت: یکی از چالش های مهم، غنا و پتانسیل بالای مربیان برای انتخاب مربیان و کادر فنی تیم های ملی بود که پیش رو داشتیم کار دشواری که پشت سرگذاشتیم.

تهران سربلند _ سعید نیکو خصلت مدیر تیم های ملی فدراسیون کاراته گفت: چندین ماه گذشته بخش های مختلف فدراسیون کاراته از کمیته داوران، کمیته برگزاری مسابقات، هیات ها، مربیان، قهرمانان و … همه دست به دست هم داده اند تا پرچم ایران به اهتزاز در بیایید، از انتخابی همدان آغاز و با استفاده از خرد جمعی و سمینار ها مختلفی در از برگزاری قهرمانی کشور گرفته تا اعزام ها چالش ها را بررسی کردیم.

وی افزود: یکی از چالش های مهم، پتانسیل بالای مربیان برای انتخاب مربیان و کادر فنی تیم های ملی بود که پیش رو داشتیم کار دشواری که پشت سرگذاشتیم،کادر فنی در قهرمانی کشور به ما اضافه شد.

نیکو خصلت ادامه داد: سعی کردیم منعطف عمل کنیم تدارکاتی های خارج از کشور را داشتیم و در فلیپین نتایج قابل قبولی داشتیم. تفاوت نسبت به قبل قهرمانی کشور و انتخابی ها را نسبت به قبل زودتر آغاز و اردوها سریعتر برپا شد. در سال گذشته اتفاقی که افتاد بوده و تجربه ما شد دیر هنگام وارد شدن بود که سعی کردیم برطرف کنیم.

مدیر تیم های ملی فدراسیون ادامه داد: رویدادهای روسیه و فیلیپین را پشت سرگذاشتیم،بیست روز آینده اعزام به مسابقات آسیایی چین در رده بزرگسالان را داریم که اهمیت زیادی دارد، و کمتر از 20 روز به ایتالیا خواهیم رفت بعد از 40 روز تقریبا بعد از ایتالیا راهی جهانی اسپاینا را پیش رو داریم.

نیکو خصلت در خاتمه گفت: در روسیه در بخش بانوان خوب ظاهر شدیم اما فیلیپین برای نتیجه گیری منتظر بودیم در بخش امیدها نتایج خوبی داشتیم. همه اعضای تیم با مدال به ایران برگشتند که جا دارد از کادر فنی تشکر کنم.

در رده جوانان نیز دستاورد قابل قبولی داشتیم و در بخش نوجوانان دو نقره گرفتیم که انتظار دو طلا را داشیتم.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید