مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

امیر صارمی: اگر آمادگی قهرمانان را حفظ یا ارتقا ندهیم خیانت کرده ایم!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : امیر صارمی: اگر آمادگی قهرمانان را حفظ یا ارتقا ندهیم خیانت کرده ایم!
امیر صارمی: اگر آمادگی قهرمانان را حفظ یا ارتقا ندهیم خیانت کرده ایم!

امیر صارمی: اگر آمادگی قهرمانان را حفظ یا ارتقا ندهیم خیانت کرده ایم!

رئیس هیات بوکس نیرو های مسلح گفت: برای حفظ آمادگی قهرمانان در دوران خدمت تمام تلاشمان را خواهیم کرد/ بدنبال برپایی اردو رفت و برگشت در هند و تهران هستیم.

تهران سربلند ـ امیر سرتیپ دوم صارمی رئیس هیات بوکس نیروهای مسلح گفت: خداوند را شاکرم که سرمایه‌های بزرگی در بوکس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مربی در حال خدمت برای ورزشکاران این رشته هستند با تلاش‌های صورت گرفته در هیئت بوکس استان تهران و باشگاه‌های کشور شاهد درخشش جوانان مان در میادین بین‌المللی بودیم، تلاشی که برای این عزیزان صورت گرفت قبل تقدیر است.

وی افزود: همین جا این قول را می‌دهم تا از برترین‌ها در اردوهای نیروهای مسلح استفاده کنیم تا در زمان خدمت سربازی این عزیزان که حاصل تلاش شبانه روزی مربیان هستند، آمادگی خود را حفظ و همچنان برای اهتزاز پرچم کشورمان در جای جای جهان آماده باشند، اگر نتوانیم حاصل دسترنج مربیان دلسوز را در دوران خدمت حفظ و یا ارتقا دهیم، خیانت کرده ایم.

رئیس هیئت بوکس نیروهای مسلح ادامه داد: به عزیزانی که مدال آور هستند آرامش خاطر می دهم که در رقابت‌های” سیزم “ارتش‌های جهان استفاده خواهیم کرد و تمام تلاشمان را برای حفظ توانمندی‌های این جوانان به کار خواهیم بست.
وی افزود: عزیزان در رسانه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشد و همگی باید دست در دست هم داده تا شوق، انگیزه و طراوت برای جوانان فراهم کنیم و آینده خوب بوکس را بسازیم.

صارمی ادامه داد: خداوند یاری کرد سال گذشته در لیگ کشوری برای اولین بار قهرمان شدیم و در حال حاضر حدود ۹ نفر از قهرمانان مقام آور در قهرمانی کشور از ورزشکاران نیروهای مسلح هستند، بنا به دعوت هندوستان مقرر شده تا یک اردوی کوتاه مدت در هندوستان و یک اردو در ایران مطابقاً داشته باشیم تا آمادگی قهرمانان حفظ شود.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید