مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.
مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

جلسه هماهنگی هفتمین المپیاد استعدادهای برتر جودو بانوان برگزار شد

نشست هماهنگی داوران، مربیان، سرمربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در هفتمین دوره استعدادهای برتر جودو بانوان برگزار شد.

تهران سربلند _ در آستانه آغاز هفتمین دوره المپیاد استعدادهای برتر جودو بانوان کشور، جلسه هماهنگی ویژه‌ای با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، معاون ورزش بانوان، نایب‌رئیس فدراسیون جودو، اعضای کمیته‌های فنی و داوری، مربیان، سرمربیان و سرپرستان تیم‌های استانی در سالن جلسات مجموعه شهید بهشتی‌نژاد بهشهر برگزار شد.

در این نشست، ابتدا نماینده وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های فدراسیون جودو در برگزاری منظم رویدادهای استعدادپروری، بر اهمیت نقش این المپیاد در شناسایی و پرورش قهرمانان آینده کشور تأکید کرد و گفت:
«برگزاری چنین رویدادهایی پایه‌گذار توسعه پایدار ورزش بانوان است و نقش مهمی در رشد فنی و فرهنگی ورزشکاران جوان دارد.»

در ادامه، معاون ورزش بانوان فدراسیون جودو نیز ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، هدف اصلی این نشست را ارتقای هماهنگی فنی و اجرایی میان مربیان، داوران و سرپرستان دانست و خاطرنشان کرد:
«همدلی، نظم و تعامل بین ارکان مختلف مسابقات، زمینه‌ساز اجرای دقیق و باکیفیت المپیاد خواهد بود. این رویداد فرصتی ارزشمند برای سنجش توانایی‌ها و کشف استعدادهای جودوی کشور است.»

نایب‌رئیس فدراسیون جودو نیز در بخش دیگری از این جلسه ضمن تشریح جزئیات فنی مسابقات، به اهمیت رعایت اصول داوری، اخلاق ورزشی و توجه ویژه به آموزش و شناسایی استعدادهای برتر اشاره کرد و افزود:
«المپیاد استعدادهای برتر جودو، نه‌تنها میدان رقابت، بلکه بستری برای هم‌افزایی دانش فنی مربیان و داوران و تبادل تجربه میان استان‌هاست.»

در پایان، مربیان، داوران و سرپرستان حاضر در نشست، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، زمان‌بندی وزن‌کشی و برنامه‌ریزی فنی مطرح کردند.
این جلسه در فضایی صمیمی، منظم و همراه با هم‌اندیشی برگزار شد و با تأکید بر اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها، رعایت اصول حرفه‌ای و ایجاد فضای سالم رقابتی برای دختران جودوکار کشور، به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/

محمود نقدی؛ از «ایالت‌های آمریکا» تا «تاتامی آسیا»؛ راز مربیانی که با پرچم ژاپن می‌جنگند!

محمود نقدی؛ از «ایالت‌های آمریکا» تا «تاتامی آسیا»؛ راز مربیانی که با پرچم ژاپن می‌جنگند!

کاراته ایران پس از هفت سال فترت، دوباره جایگاه سنتی خود را در قاره کهن آسیا پس گرفت؛ اما در پسِ پرده این موفقیت تیمی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ اندونزی، بازخوانی فرمول موفقیت مربیان بی‌ادعا و با اصالت یک مکتب فنی به نام «جامعه‌ شیتوریو»، کدهای جذابی از جریان‌های زیرپوستی کاراته کشور به دست می‌آید. جایی که یک مربی پس از یک دهه دوری از وطن و بازگشت از آمریکا، در ویترین قم طلای ناب می‌سازد.
دبیرکل، از برنزهایی می‌گوید که در ساختار داوری جهان، عیاری بالاتر از طلا دارند.

اختصاصی/ کادرسازی مربیان پایه، رمز درخشش کاراته ایران در آسیا/ خلیلی: مدال طلا حاصل خرد جمعی و «اخلاق‌مداری» است

اختصاصی/ کادرسازی مربیان پایه، رمز درخشش کاراته ایران در آسیا/ خلیلی: مدال طلا حاصل خرد جمعی و «اخلاق‌مداری» است

سید علی خلیلی، مربی مرتضی و محمود نعمتی دارندگان طلای آسیا، در گفتگوی اختصاصی با تشریح ابعاد موفقیت ملی‌پوشان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، تعامل هوشمندانه میان مربیان پایه و کادر فنی تیم ملی را عامل اصلی درخشش ورزشکاران دانست و تأکید کرد که در مکتب کاراته، «اخلاق» همواره پیش از مدال و قهرمانی قرار دارد.

تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازنده‌ها دو پیروز بدست اورد.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران نهم شد

تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازنده‌ها دو پیروز بدست اورد.

تیم ملی کاراته ایران که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نایب قهرمان شده بود، امسال موفق شد این عنوان را پس گرفته و جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد.

پس از ۷ سال بازگشت به نایب قهرمانی آسیا

تیم ملی کاراته ایران که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نایب قهرمان شده بود، امسال موفق شد این عنوان را پس گرفته و جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد

نشست مشترک سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس شبکه ورزش با محوریت تولید و برگزاری برنامه تلویزیونی مردان آهنین برگزار و پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین نهایی شد.

پیش‌نویس تفاهم‌نامه تولید مسابقه مردان آهنین نهایی شد  

نشست مشترک سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس شبکه ورزش با محوریت تولید و برگزاری برنامه تلویزیونی مردان آهنین برگزار و پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین نهایی شد.