
«پست قبلی خبر خوش برای خانواده بوکس، حضور بوکس در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی شد
اسماء حسن علیزاده: هدفم مدال طلای آسیاست پست بعدی»
دومین مرحله کاراته وان ایران در حالی از روز شنبه ۶ تیر ماه برگزار می شود که نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از حضور در این رقابتها معاف هستند.
نخستین تمرین تیمهای ملی ووشو ساندا پسران و دختران در سالن آنلو برگزار شد.
کاراته ایران پس از هفت سال فترت، دوباره جایگاه سنتی خود را در قاره کهن آسیا پس گرفت؛ اما در پسِ پرده این موفقیت تیمی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ اندونزی، بازخوانی فرمول موفقیت مربیان بیادعا و با اصالت یک مکتب فنی به نام «جامعه شیتوریو»، کدهای جذابی از جریانهای زیرپوستی کاراته کشور به دست میآید. جایی که یک مربی پس از یک دهه دوری از وطن و بازگشت از آمریکا، در ویترین قم طلای ناب میسازد.
دبیرکل، از برنزهایی میگوید که در ساختار داوری جهان، عیاری بالاتر از طلا دارند.
سید علی خلیلی، مربی مرتضی و محمود نعمتی دارندگان طلای آسیا، در گفتگوی اختصاصی با تشریح ابعاد موفقیت ملیپوشان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، تعامل هوشمندانه میان مربیان پایه و کادر فنی تیم ملی را عامل اصلی درخشش ورزشکاران دانست و تأکید کرد که در مکتب کاراته، «اخلاق» همواره پیش از مدال و قهرمانی قرار دارد.
تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازندهها دو پیروز بدست اورد.
در این بازدید کرملو ضمن گفتوگو با ورزشکاران جهت ایجاد انگیزه آنها تصریح کرد هر دغدغهای وجود دارد اعلام شود تا آن را رفع کنیم؛ همچنین بیشترین تاکید را روی بازیهای جهانی چنگدو و مسابقات قهرمانی آسیا جوانان داشت.
در پایان صحبتهای او ملیپوشان حاضر در اردو با قدردانی از تلاشهای فدراسیون ووشو از شرایط اردو ابراز رضایت کردند و از وزارت ورزش و جوانان درخواست داشتند در ساخت و تجهیز آکادمی ملی ووشو کمک و حمایت کند تا با شرایط بهتر و تمام توان در مسابقات پیش رو حضور پیدا کرده و همانند همیشه نتایج درخشانی کسب کنند.
انتهای پیام/