انتهای پیام/

انتهای پیام/
«پست قبلی نفرات راه یافته به دور جدید تمرینات تیم ملی مشخص شدند
یزد و تهران قهرمان تیمی کاتا جودو شدند پیش به سوی شکوه پاریس پست بعدی»
کاراته ایران پس از هفت سال فترت، دوباره جایگاه سنتی خود را در قاره کهن آسیا پس گرفت؛ اما در پسِ پرده این موفقیت تیمی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ اندونزی، بازخوانی فرمول موفقیت مربیان بیادعا و با اصالت یک مکتب فنی به نام «جامعه شیتوریو»، کدهای جذابی از جریانهای زیرپوستی کاراته کشور به دست میآید. جایی که یک مربی پس از یک دهه دوری از وطن و بازگشت از آمریکا، در ویترین قم طلای ناب میسازد.
دبیرکل، از برنزهایی میگوید که در ساختار داوری جهان، عیاری بالاتر از طلا دارند.
سید علی خلیلی، مربی مرتضی و محمود نعمتی دارندگان طلای آسیا، در گفتگوی اختصاصی با تشریح ابعاد موفقیت ملیپوشان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، تعامل هوشمندانه میان مربیان پایه و کادر فنی تیم ملی را عامل اصلی درخشش ورزشکاران دانست و تأکید کرد که در مکتب کاراته، «اخلاق» همواره پیش از مدال و قهرمانی قرار دارد.
تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازندهها دو پیروز بدست اورد.
تیم ملی کاراته ایران که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نایب قهرمان شده بود، امسال موفق شد این عنوان را پس گرفته و جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد
نشست مشترک سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس شبکه ورزش با محوریت تولید و برگزاری برنامه تلویزیونی مردان آهنین برگزار و پیشنویس تفاهمنامه همکاری میان طرفین نهایی شد.
طبق برنامه سانداکاران در بخش زنان و مردان، با سه مبارزه حساس مقابل حریفان خود قرار می گیرند.
در بخش زنان، در وزن ۶٠ کیلوگرم سهیلا منصوریان ووشوکار پرافتخار ایران، از ساعت ۱۹ برابر نمایندهای از سوئیس به میدان میرود.
در وزن ۷٠ کیلوگرم یاسمن باقرزاده از ساعت ۲۰ برابر حریف قدرتمند برزیلی مبارزه خواهد کرد.
در بخش مردان نیز، در وزن ۸۵ کیلوگرم محمدرضا ریگی از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف نماینده کلمبیا میرود.