مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.
مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

تهران سربلند _  صبح امروز(یکشنبه) 16 دی ماه مراسم معارفه جلال نادمی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و تکریم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سابق فدراسیون با حضور احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و اعضای فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده که در 4 سال اخیر ریاست فدراسیون را برعهده داشت، به صحبت پرداخت و گفت: خوشحالم که وزارت ورزش انتخاب درستی داشت و آقای نادمی که از بدنه این ورزش هستند را برای سرپرستی انتخاب کردند. از زحمات همکارانم در فدراسیون در طی 4 سال اخیر تشکر می کنم که با همکاری آن ها توانستیم اتفاقات بزرگی را در حوزه های مختلف رقم بزنیم.

جلال نادمی، سرپرست فدراسیون بدنسازی نیز در صحبت های خود گفت: ابتدا از اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم. زحمات زیادی توسط آقای نصیرزاده در 4 سال کشیده شد و به ایشان خسته نباشید می گویم. قبلا در 6، 7 فدراسیون حضور داشتم و فقط شرایط را برای برگزاری انتخابات آماده کردم. اصلا برنامه ای برای تغییرات ندارم و از همین جا می گویم اعضای فدراسیون با خیال راحت به کارشان ادامه دهند.

همچنین احمد نامنی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز گفت: لازم می دانم از زحمات آقای نصیرزاده هم تشکر کنم. روند فعالیت فدراسیون رو به رشد بوده و این رشته جامعه گسترده ای دارد. همچنین آقای نادمی برای جامعه پرورش اندام شناخته شده هستند چون قبلا سال ها در این فدراسیون حضور داشتند. واقعا باید از کسانی که در دوره سرپرستی قبول زحمت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. شاید خیلی کم لطفی در حق سرپرست فدراسیون ها صورت گیرد، اما این افراد به جایی ورود می کنند که باید در حداقل زمان ماموریتی را انجام دهند و بدون اینکه خودشان ذینفع باشند یا آینده ای را برای برنامه مدیریتی خودشان در آن فدراسیون داشته باشند.

 

انتهای پیام/

محمود نقدی؛ از «ایالت‌های آمریکا» تا «تاتامی آسیا»؛ راز مربیانی که با پرچم ژاپن می‌جنگند!

محمود نقدی؛ از «ایالت‌های آمریکا» تا «تاتامی آسیا»؛ راز مربیانی که با پرچم ژاپن می‌جنگند!

کاراته ایران پس از هفت سال فترت، دوباره جایگاه سنتی خود را در قاره کهن آسیا پس گرفت؛ اما در پسِ پرده این موفقیت تیمی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ اندونزی، بازخوانی فرمول موفقیت مربیان بی‌ادعا و با اصالت یک مکتب فنی به نام «جامعه‌ شیتوریو»، کدهای جذابی از جریان‌های زیرپوستی کاراته کشور به دست می‌آید. جایی که یک مربی پس از یک دهه دوری از وطن و بازگشت از آمریکا، در ویترین قم طلای ناب می‌سازد.
دبیرکل، از برنزهایی می‌گوید که در ساختار داوری جهان، عیاری بالاتر از طلا دارند.

اختصاصی/ کادرسازی مربیان پایه، رمز درخشش کاراته ایران در آسیا/ خلیلی: مدال طلا حاصل خرد جمعی و «اخلاق‌مداری» است

اختصاصی/ کادرسازی مربیان پایه، رمز درخشش کاراته ایران در آسیا/ خلیلی: مدال طلا حاصل خرد جمعی و «اخلاق‌مداری» است

سید علی خلیلی، مربی مرتضی و محمود نعمتی دارندگان طلای آسیا، در گفتگوی اختصاصی با تشریح ابعاد موفقیت ملی‌پوشان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، تعامل هوشمندانه میان مربیان پایه و کادر فنی تیم ملی را عامل اصلی درخشش ورزشکاران دانست و تأکید کرد که در مکتب کاراته، «اخلاق» همواره پیش از مدال و قهرمانی قرار دارد.

تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازنده‌ها دو پیروز بدست اورد.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران نهم شد

تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند اما در جدول بازنده‌ها دو پیروز بدست اورد.

تیم ملی کاراته ایران که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نایب قهرمان شده بود، امسال موفق شد این عنوان را پس گرفته و جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد.

پس از ۷ سال بازگشت به نایب قهرمانی آسیا

تیم ملی کاراته ایران که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نایب قهرمان شده بود، امسال موفق شد این عنوان را پس گرفته و جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد

نشست مشترک سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس شبکه ورزش با محوریت تولید و برگزاری برنامه تلویزیونی مردان آهنین برگزار و پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین نهایی شد.

پیش‌نویس تفاهم‌نامه تولید مسابقه مردان آهنین نهایی شد  

نشست مشترک سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس شبکه ورزش با محوریت تولید و برگزاری برنامه تلویزیونی مردان آهنین برگزار و پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین نهایی شد.