مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اباذری: بنابر مطالبه خانواده هاکی و بر حسب تکلیف آمدم

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و خط ورزش : اباذری: بنابر مطالبه خانواده هاکی و بر حسب تکلیف آمدم
اباذری: بنابر مطالبه خانواده هاکی و بر حسب تکلیف آمدم

اباذری: بنابر مطالبه خانواده هاکی و بر حسب تکلیف آمدم

نامزد ریاست فدراسیون هاکی گفت: بر اساس آنچه جامعه هاکی از من مطالبه کرد و آنچه تکلیف شد برای حضور در انتخابات وارد میدان شدم.

تهران سربلند _ “حس اباذری” اظهار داشت: کارشناس خبره، نایب رئیس، دبیر و سرپرست فدراسیون از سوابق اجرایی من است. در هاکی آسیا جایگاه دارم و در هاکی جهان و عرصه بین الملل نیز چهره شناخته شده ای هستم. برنامه هایی دارم که می تواند تحول اساسی در این رشته ایجاد کند.

وی افزود: ساختار قانونمند نیاز فدراسیون است. منابع بالقوه وجود دارد که باید بالفعل شود. می بایست توزیع منابع یکسان داشته باشیم. روسا هیات های ما مدیران توانمندی هستند که باید از توان آنان و تجاربشان بهره لازم را ببریم.

اباذری عنوان کرد: حتما باید مسابقات متعدد و با برنامه ای مثل لیگ پویا داشته باشیم. در بحث اسپانسر با چند شرکت معتبر خارجی به توافق رسیدیم تا حامی مالی فدراسیون باشند.

چهره شناخته شده هاکی ایران افزود: اگر ورزشکاران، مربیان و داوران نباشند، وجود ما بی معنا می شود. بسیاری از آنان سابقه کاری من را می دانند و اکنون نیز تلاش می کنیم تا به هدف رسیده و تحول در این رشته را ایجاد کنیم. معتقدم ارتباطات بین الملل از جایگاه مهمی برخوردار است که قطعا در برنامه های ما نقش مهمی دارد.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید