مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ارشیا زحمتکش بنویسیم در آینده اسطوره کیک بوکسینگ بخوانیم!

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : ارشیا زحمتکش بنویسیم در آینده اسطوره کیک بوکسینگ بخوانیم!
ارشیا زحمتکش بنویسیم در آینده اسطوره کیک بوکسینگ بخوانیم!

ارشیا زحمتکش بنویسیم در آینده اسطوره کیک بوکسینگ بخوانیم!

ارشیا زحمتکش به مربیگری مصطفی جومردپور توانسته در سالهای اخیر به عنوان قهرمانی در بسیاری از رویداد های بین المللی داخلی و خارجی دست یافته و سودای قهرمانی بزرگسالان در سر دارد.

تهران سربلند _ ارشیا زحمتکش به مربیگری مصطفی جومردپور توانسته در سالهای اخیر به عنوان قهرمانی در بسیاری از رویداد های بین المللی داخلی و خارجی دست یابد او سکوهای قهرمانی رویداد های بین المللی در کشور هایی چون ارمنستان، دبی، ترکیه و … را در نوردیده تا امروز از او بعنوان اسطوره آینده کیک بوکسینگ بتوان یاد کرد.

ارشیا زحمتکش گفت: با هدف تسخیر سکوهای بزرگسالان در حال انجام تمرینات فشرده هستم، در آخرین آوردگاه به قهرمانی در رقابت های جایزه بزرگ imao یافتم. در سالهای گذشته توانسته ام علاوه بر قهرمانی متعدد در سطوح داخلی در میادین بین المللی نیز به موفقیت دست یابم.

وی افزود: از نظر تحصیلی نیز در شرایط مناسب مانند دیگر هم سن و سال های خود هستم، علاقمند به ادامه تحصیل در حوزه کامپیوتر هستم دوست دارم آرشیتکت شوم، در حال حاضر تمرینات فشرده ای برای تداوم نوار موفقیت ورزشی در رده بزرگسالان دارم.

جومردپور مربی اشیا زحمتکش در خصوص این جوان آینده دار کیک بوکسینگ ایران گفت: ارشیا به تناسب فعالیت سنگین تمرینی در تحصیل هم موفق است، استعداد های خاصی در عرصه هنر های رزمی دارد و آینده ای درخشان برای او متصور هستم.

جومرد پور ادامه داد: هیچگاه پس از قهرمانی هنرجویان اشتیاق ظاهری ندارم، اما حس قوی انجام وظیفه را دارم، ارشیا اکنون در شرایط متفاوتی در حال تمرین است و گذراندن تمرینات فشرده ای را درستور کار دارد که با آمادگی کامل در عرصه قهرمانی بزرگسالان حضور یابد.

سرمربی تیم ارتش ادامه داد: برای اولین با حضور ارشیا زحمتکش توانستیم با تیم کیک بوکسینگ ارتش به قهرمانی مسابقات بین المللی برسیم …

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید