مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بهرام شهبازی: چرا مربی کوبایی! مطمئنم با رضاصمدی طلای جهان بنام ایران ضرب شود/برای حرفه ای شدن دو راه وجود دارد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بهرام شهبازی: چرا مربی کوبایی! مطمئنم با رضاصمدی طلای جهان بنام ایران ضرب شود/برای حرفه ای شدن دو راه وجود دارد
بهرام شهبازی: چرا مربی کوبایی! مطمئنم با رضاصمدی طلای جهان بنام ایران ضرب شود/برای حرفه ای شدن دو راه وجود دارد

بهرام شهبازی: چرا مربی کوبایی! مطمئنم با رضاصمدی طلای جهان بنام ایران ضرب شود/برای حرفه ای شدن دو راه وجود دارد

تهران سربلند _ بهرام شهبازی ملی پوش سابق بوکس گفت: از سال 82 بوکس را در باشگاه قائم با زنده یاد استاد صادق پریسار آغاز کردم، به تیم ملی راه یافته و به کسب افتخار برای ایران دست یافتم اکنون هم به صورت حرفه ای بوکس می کنم تا به حال در 14 بازی حرفه ای حضور یافتم و تنها یک باخت در کارنامه دارم.

شهبازی ادامه داد: برای بوکس حرفه ای دو راه در پیش رو داریم، راه اول استفاده از تیم ملی و کسب عنوان اول تا سوم در آسیا است و راه دوم نیاز به بودن در تیم ملی ندارد فقط باید بوکس حرفه ای را یاد بگیریم و با برگزار کننده ها تعامل داشته باشیم، البته سرمایه اولیه حضور در رکورد های پایین بوکس حرفه ای را داشته باشیم.

بوکسور حرفه ای ایران گفت: تغذیه در بوکس فرق دارد یک بوکسور در روز به 50 درصد کربوهیدرات و چربی، 30 درصدپروتئین و 20 در صد فیبر نیاز دارد.

 

 

شهبازی در خصوص مربی خارجی تیم ملی گفت: چرا کوبا یا قزاق، مربی خارجی 4 الی 5 سال زمان می خواهد که شامل هزینه های سنگینی می شود، بر اساس تجربه باید عرض کنم زمانی که در ایران داریم چرا از بیگانه تمنا کنیم، در دورانی که با برترین مربی سال 2008 اروپا، درسال 2010 بعنوان بازیکن باشگاه زیو آذربایجان نزد محمد اوف کار می کردم یا در اردوی تیم ملی نزد خمیز مربی کوبایی بودم، دقیقا به خاطر دارم که همان روش و دیدگاه فکری را به من آموختند که سالها قبل نزد محمد رضا صمدی آموخته بودم.

وی تاکید کرد: بر اساس تجربه این سالها مطمئن هستم اگر تیم ملی را به محمد رضا صمدی بسپارند قطعا طلای جهانی و مدال المپیک را پس از 4 سال بدست خواهیم آورد.

وی به مربیگری عمومی و خصوصی اشاره کرد و گفت: هر کدام از عزیزان که بخواهند می توانند از تجربه سالهای متمادی بنده بهرمند شوند، کلاس عمومی را تنها به دلیل آمزه های استادانم برای آن تعداد که مشکل مالی دارند حفظ کردم.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببیند.

علاقمندان جهت داشتن کلاس و مشورت می توانند09129524911 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام /

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید