مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/”بانکوک تایلند” بلیط یکسره المپیک 2024 برای “مهدی پرویزی”

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : بوکس/”بانکوک تایلند” بلیط یکسره المپیک 2024 برای “مهدی پرویزی”
بوکس/"بانکوک تایلند" بلیط یکسره المپیک 2024 برای "مهدی پرویزی"

بوکس/”بانکوک تایلند” بلیط یکسره المپیک 2024 برای “مهدی پرویزی”

بوکس/ " بانکوک تایلند" بلیط یکسره المپیک 2024

تهران سربلند _  مهدی پرویزی قهرمان بوکس اعزامی به رقابتهای گزینشی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه دلاوری از خطه آذربایجان شهر تاریخی و فرهنگی ایران تبریز برای کسب سهمیه تا آخرین نفس خواهد جنگید .

وی در دور نخست بر حریفی از آلمان غلبه کرد و پیروز میدان شد و در درود دوم حریفی از کشور سریلانکا را با قدرت ناک اوت و او را در راند دوم متوقف نمود. نیز در ادامه برای رسیدن به سهمیه المپیک به استقبال حریفی از ساحل آج خواهد رفت.
بوکسور سبک وزن ایران با پیروزی در دومین مبارزه خود، فاصله اندکی تا کسب سهمیه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد داست.
بر اساس جدول مسابقات در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پس از استراحت در دور نخست، ابراهیم عمر از آلمان را شکست داده بود، در گام دوم به مصاف گوداکان‌ دالاک‌ از سریلانکا رفت و در راند دوم با ضربات سنگین خود، حریف را ناک اوت کرد و پیروز میدان شد.

با این اوصاف پرویزی راهی دور چهارم شد و روز یک‌شنبه برای کسب سهمیه المپیک به مصاف داوید پنیا از ساحل عاج می‌رود که در صورت پیروزی، او سهمیه ارزشمند المپیک را برای ایران به ارمغان خواهد آورد.
در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌، سباستین‌ از دانمارک و گانزوریگ‌ از مغولستان را از پیش رو برداشته بود در ادامه مقابل رافائل هووانسیان‌ از ارمنستان شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.
این رقابت‌های آخرین مرحله گزینشی کسب سهمیه المپیک پاریس می باشد که از روز جمعه چهارم خرداد با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تیم بوکس کشورمان نیز با هفت وزن المپیکی در این رویداد مهم حضور یافته است.

 

انتهای پیام/

خبرنگار مسعود مصطفوی

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید