مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/نگاه مغرضانه کافی است!/پرویزی شایسته دریافت سهمیه بود!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/نگاه مغرضانه کافی است!/پرویزی شایسته دریافت سهمیه بود!
بوکس/نگاه مغرضانه کافی است!/پرویزی شایسته دریافت سهمیه بود!

بوکس/نگاه مغرضانه کافی است!/پرویزی شایسته دریافت سهمیه بود!

نگاه مغرضانه کافی است، کادر فنی و فدراسیون تمام تلاششان را کردند از ابتدا هم المپیک 2028 برای کسب نتیجه در نظر گرفته شده بود.

تهران سربلند _پرویزی شایسته دریافت سهمیه بود پرونده آخرین مرحله رقابتهای گزینشی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه در بانکوک تایلند بسته شد.

مهدی پرویزی آخرین نماینده بوکس ایران در این پیکارها پس از شکست حریفانی از سریلانکا و آلمان به دیدار حریف خود از ساحل آج رفت این قهرمان دلاور تبریزی با جسارت در مقابل حریف خود جنگید و با توجه به اینکه حریف او حتی دریافت اخطار از داوران دریافت نموده بود و پرویزی برنده مطلق راند های دوم و سوم بود.

در کمال ناباوری و ناداوری با رای داوران این رقابت به نفع بوکسور ساحل آج خاتمه یافت. و اما پس از اتمام این دوره از رقابتها که حواشی بسیاری در بر داشت میراث خواران گذشته فدراسیون و مدعیان سهم خواه امروز همچنان به دنبال بد عهدی فرافکنی و سهم خواهی می باشند.

چسبیده های به ورزش که فقط به دنبال منافع شخصی رفتن به سفر و ساختن هویت و روزمه جعلی از خود می باشند آنها با طرح ادعاهای بی پای و اساس که فقط مصرف داخلی و دور همی داشته در صدد کم رنگ کردن خدمات و تلاش فدراسیون می باشن آری این ظرف خالی نصیبی جز حاشیه سازی نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون بوکس روح اله حسینی به رغم تمامی بدعهدیها و کارشکنیها و سهم خواهی ها با مماشات همدلی و همراهی و حتی دعوت از این جماعت چند رنگ پیمان شکن که به ظاهر دست دوستی نشان داده اند دعوت نموده تا در جهت رشد ارتقاع و افتخار آفرینی این رشته همسو در تلاشی مشترک حرکت نمایند او در گام نخست با دعوت از دو مربی مطرح کشور کوبا در صدد است تا با پایه ریزی برنامه ای علمی و راهبردی به نتایج ثمربخش و قابل قبولی دست یابد.

ناگفته نماند که حضور این دو مربی ارزنده و صاحب نام کوبائی فونتانا و فونتس در ایران کوتاه بوده و لذا در این فرصت اندک نمی توان از آنها انتظار معجزه داشت.

و اما آنچه که سالهاست زخم کهنه پر درد و رنج این فدراسیون را عمیق تر می کند حضور میراث خواران نابخردی است که سعی در مصادره کردن فدراسیون به نفع منافع و مصالح خود دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی روگردان نخواهند بود فدراسیون را به نام خود سند زده و جزو املاک شخصی می پندارند از جمله مشکلات ریشه دار سالهای اخیر فدراسیون حضور افرادی با عنوان حامی مالی بوده که در هر اموری به خود اجازه دخالت می دهند و حتی فرض این امر هم موجه نیست بطور مثال در رقابتهای قهرمانی بوکس نوجوانان کشور پدر یکی از قهرمانان ملی که مدال استانی و کشوری هم نداشت.

به دو سفر آسیائی و جهانی اعزام شده بود در میز کمیته فنی با لباس ویژه این کمیته حضور داشته و حتی اظهار نظرات فنی و کوچ هم انجام می داد تا جایی که در هدایت مربیان تهران هم دخالت و سعی در اعمال نفوذ داشت و حتی برخی از افراد حاضر در کمیته فنی این رقابتها که به اصطلاح صاحب نام هم بودند با رفتن کنار رینگ و کوچ کردن بوکسورها ی هم استانی خود مور سوال و پرسش اهالی این رشته قرار می گرفتند و در بخشی دیگر باز بخشی خانواده ها به واسطه حضور فرزند خود در رقابت مذکور تا پای رینگ و حتی در کنار مربی تیم قرار گرفته و با فریاد زدن و انحراف ذهن بوکسور علتی برای باخت او شدند نیز موضوع تعجب بر انگیز دیگر روسای هیات ها؟؟!!! تا پای رینگ در کنار مربی قرار گرفته و بوکسور را کوچ می نمودند این موارد و مشکلات ساختاری بسیار مهمی می باشد که می بایست.

در کمیته انظباطی و تشکیلاتی فدراسیون مورد بررسی و اقدام قرار گیرد تا ظرف مسئولیت ها مشخص و هر فرد فقط در چهارچوب شرح وظائف خود عمل نماید امید است تا رئیس فدراسیون به رغم مطرح شدن این موارد آنهم به دفعات و کررات در جهت اطلاع این رویه و ساختار به سرعت و با دقت گام برداشته و این عارضه سالیان را برطرف نمایند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. با درود …. بوکس هم مانند سایر ورزشها عده ای بدنبال ایجاد رزومه برای اینده بی هویتی خیشند
    نداشتن استطاعت مالی هم مزید بر علت است
    عاشقان فعال در صحنه کم نیستند
    فدراسیون از وجود انان باحمایت و حتی اموزش استفاده نماید
    بت ارزوی موفقیت .

دیدگاهتان را بنویسید