مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/یک طلا دو برنز ره آورد تورنمنت بوکس قزاقستان/مهدی پرویزی و مدالی که پیش از اعزام در خانه ماند

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/یک طلا دو برنز ره آورد تورنمنت بوکس قزاقستان/مهدی پرویزی و مدالی که پیش از اعزام در خانه ماند
بوکس/یک طلا دو برنز ره آورد تورنمنت بوکس قزاقستان/مهدی پرویزی و مدالی که پیش از اعزام در خانه ماند

بوکس/یک طلا دو برنز ره آورد تورنمنت بوکس قزاقستان/مهدی پرویزی و مدالی که پیش از اعزام در خانه ماند

علی حبیبی نژاد با قدرت به خوش رنگ ترین نشان یعنی طلا این تورنمنت معتبر در آستانه قزاقستان دست پیدا کرد، مهدی پرویزی و مدالی که پیش از اعزام در خانه ماند.

تهران سربلند _ علی حبیبی نژاد با قدرت هرچه تمام تراز سد همه رقبای نام دار خود گذشت و به خوش رنگ ترین نشان یعنی طلا این تورنمنت معتبر در آستانه قزاقستان دست پیدا کرد.
فونتانا و فونتس در مسیر سازندگی فضای که باید بدون هیچ سوال و جوابی در اختیار برنامه های این دو مربی سرشناس کوبائی بی چون و چرا قرار گیرد . در ادامه راه و حضور در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در بانکوک تایلند همه نگاه ها به تلاش و عزم ملی پوشان دوخته شده در حاشیه این اعزام متاسفانه مهدی پرویزی به دلیل موضوع سربازی اقدامات لازم برای پر کردن فرم خروجی او در مراحل اداری آن به تاخیر افتاد و علتی شد برای عدم حضور این قهرمان دلاور تبریزی امید است تا این قهرمان بسیار سخت کوش و ارزنده در اعزام پیش رو تیم بوکس ایران را همراهی نماید.
براساس برنامه‌های آماده‌سازی متعددی که رئیس فدراسیون بوکس برای تیم ملی در نظر گرفته، تیم کشورمان با ۶ ورزشکار راهی قزاقستان شد و در تورنمنت آستانه حضور یافت.
دیروز شنبه، مبارزات فینال اوزان مختلف برگزار شد و در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که با غلبه بر سه بوکسور قزاقستانی راهی فینال شده بود، برابر مهدینوف ازبکستانی قرار گرفت و این حریف را نیز مقهور تکنیک خود کرد و طلایی شد.
با این اوصاف تیم کشورمان با طلای علی حبیبی‌نژاد و دو برنز میثم قشلاقی و علی فتحی به کار خود در این مسابقات پایان داد.
دانیال شه‌بخش، کسری طهماسبی و روزبه صفری سایر نفرات ایران در این تورنمنت بودند که از دور مسابقات حذف شدند.
گفتنی است، بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک که از چهارم خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

خبرنگار مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید