مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

تلاش فدراسیون سوارکاری برای نژاد اسب کاسپین ستودنی است

صفحه اصلی > خط ورزش : تلاش فدراسیون سوارکاری برای نژاد اسب کاسپین ستودنی است
تلاش فدراسیون سوارکاری برای نژاد اسب کاسپین ستودنی است

تلاش فدراسیون سوارکاری برای نژاد اسب کاسپین ستودنی است

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تلاش  فدراسیون سوارکاری  برای حفظ گونه اسب کاسپین ستودنی و ارزشمند است.

تهران سربلند _ محمد صفری نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن  قدردانی  از سرپرست این فدراسیون درراستای تلاش برای  توسعه سوارکاری ، اقدامات صورت گرفته در برگزاری رویدادهای ورزشی مورد توجه قرار داد .

وی در ادامه اظهار داشت: کارهای مثبت و قابل توجهی در فدراسیون سوارکاری صورت گرفته و رویدادهای مختلفی به میزبانی ایران در این مدت برگزار شد که همه نشان از برنامه های توسعه ایی فدراسیون سوارکاری در کشور است.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی حمایت از گونه کاسپین ایرانی را یکی از کارهای بزرگ و موفق فدراسیون سوارکاری دانست و افزود: به دلیل غفلت هایی که در گذشته نسبت به اسب کاسپین وجود داشت ،اروپایی ها توانستند این اسب را به نام  اروپا ثبت کنند و خدا را شکر که هم اکنون مسوولان این فدراسیون برای این مهم با برنامه  و با قدرت مساله اسب کاسپین را پیگیری می کنند.

وی تعامل وهمکاری مثبت بین منابع طبیعی و فدراسیون سوارکاری را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: براساس همکاری مشترک این دو بخش مقررشده، جنگلهای استان  گیلان و مازندران برای احیای گونه اسب کاسپین مورداستفاده قراربگیرد .

محمد صفری درپایان تاکیدکرد : درماههای اخیر خوشبختانه فدراسیون سوارکاری با هدایت رضا زندی قدمهای مثبتی در بخش های مختلف این رشته برداشته و ان شالله خبر های خوبی در آینده از این فدراسیون خواهیم شنید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید