مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

در جریان مسابقات آسیایی کاراته / ملی پوشان ایران حریفانشان را شناختند

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته : در جریان مسابقات آسیایی کاراته / ملی پوشان ایران حریفانشان را شناختند
در جریان مسابقات آسیایی کاراته / ملی پوشان ایران حریفانشان را شناختند

در جریان مسابقات آسیایی کاراته / ملی پوشان ایران حریفانشان را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت های قهرمانی آسیا تاشکند ۲۰۲۲ برگزار شد و نمایندگان کاراته کشورمان حریف های خود را شناختند.

تهران سربلند _ جلسه قرعه کشی رقابت های قهرمانی آسیا، تاشکند ۲۰۲۲ برگزار شد و نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند.
هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بزرگسالان و بیستمین دوره قهرمانی آسیا در رده های سنی پایه و اولین دوره رقابت های پاراکاراته از ۲۵آذر  امروز آغاز و تا ۲۹ آذر ماه ادانه خواهد داشت.
رقبای نمایندگان کاراته کشورمان به شرح زیر هستند:
رده سنی نوجوانان :وزن ۵۲- : محمدامین ایرانی در دور اول با عیسی المیتایری از کویت به رقابت خواهد پرداخت‌. در این وزن ۱۵ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۷- : محمدامین الاسلامی در دور اول با ارگین تاکانو از ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۷ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۳- : محمد مهدی عبدالرحیمی در دور اول با موسی المتایری از کویت به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۳ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۰- : محمدحسین فراهانی در دور اول با آفینان خامسری از تایلند دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۲ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۰+ : سورنا بهزاد در اولین دیدار خود با برنده هنگ کنگ و چین تایپه به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند.
رده سنی جوانان:وزن ۵۵- : ابوالفضل همدم جو در اولین رقابت خود با آلیشل سلطانو از تاجیکستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۶ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۱- : شهداد پور سلیمانی در دور اول با آکیلبک ایرلن از قرقیزستان به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۶ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۸- : محمدجواد صفری در دور اول با بیشل الفوری از اردن رقابت خواهد کرد. در این وزن ۱۴ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۶- : محمدمهدی مقصودی در اولین دیدار خود با جاسم بافکر از کویت رقابت خواهد کرد. در این وزن ۱۲ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۶+ : سپهر دارابی در دیدار اول با کای چانگ از چین تایپه به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۳ شرکت‌ کننده حضور دارند.
رده سنی امید:وزن ۵۵-: محمد گودرزیان در اولین رقابت خود با برنده دیدار عربستات و فیلیپین رقابت خواهد کرد. در این وزن ۱۴ ورزشکار حضور دارند. وزن ۶۰- : مرتضی کریمی در دور اول با پانگ چنگ از هنگ‌کنگ رقابت خواهد کرد. در این وزن ۱۴ ورزشکار حضور دارند. وزن ۶۷- : هادی کیانی در دور اول با ایسا ایشیکاوا از ژاپن به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۸ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۵-: علیرضا حیدری در دور اول با داوت نازنیراتوف از ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۳ ورزشکار حضور دارند. وزن ۸۴- : محمد مهدی مهاجری در اولین رقابت خود با برنده عربستان و اردن دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۲ ورزشکار حضور دارند. وزن ۸۴+ : محمود نعمتی در اولین دیدار خود با برنده اندونزی و ازبکستان به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند.
رده سنی بزرگسالان:وزن ۵۵- : پوریا اقدسی در اولین دیدار خود با آزیمبک خلیو از ازبکستان دیدار خواهد کرد‌. در این وزن ۱۷ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۰- : علی مسکینی در اولین رقابت خود با ساواکن موئکتون از تایلند دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۷ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۷- : امیر مهدی زاده در دور اول با چرون ویراگ‌از کامبوج دیدار خواهد کرد. در این وزن ۲۱ ورزشکار حضور دارند.وزن ۷۵- : بهمن عسگری در دور اول با آمار کومان از هند دیدار خواهد کرد. در این وزن ۲۲ ورزشکار حضور دارند.وزن ۸۴- : ذبیح اله پورشیب در اولین رقابت خود با احمد علال از کویت به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۲۰ ورزشکار حضور دارند.وزن ۸۴ + : صالح اباذری در دور اول با سین گوهی از چین تایپه دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۸ ورزشکار حضور دارند.
کومیته تیمی آقایان: تیم ایران با ترکیب(سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری، صالح اباذری، بهمن عسگری، مهدی شهگل و ذبیح اله پورشیب) در دور اول (جدول شماره ۲) با تیم ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در این بخش ۱۹ تیم در ۴ جدول حضور دارند. کومیته بانوان: رده سنی نوجوانان:وزن ۴۷- : غزل فتحی در دور اول با هیدی وانگ‌از هنگ کنگ دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند. وزن ۵۴- : زهرا رضازاده در اولین رقابت خود با برنده دیدار ژاپن و قزاقستان به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۲ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۴+ : مهلا صداقت در اولین مسابقه خود با فانتیادا فتیودسری از تایلند دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند.
رده سنی جوانان:وزن ۴۸- : زهرا ابراهیمی در دور اول با کوسار یستئوزیش از قزاقستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۳- : فاطمه زهرا سعیدآبادی در دور اول با لن‌هاکروس از اردن دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۴ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۹- : الینا صفاجو در اولین رقابت خود با برنده ازبکستان و سنگاپور دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۲ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۹+ : زهرا رحیم پور با مارجونا جوراکولاوا از ازبکستان به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۰ ورزشکار حضور دارند.
رده سنی زیر ۲۱ سال:وزن ۵۰ – : معصومه محسنیان در اولین رقابت خود با یون‌چن از چین تایپه دیدار خواهد کرد. در این وزن ۹ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۵- : زینب جعفرنژاد در اولین مسابقه خود با سنوبار ساتوروبا از تاجیکستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۳ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۱- : زهرا علیزاده در اولین مسابقه خود با تروها اونیشی از ژاپن دیدار خواهد کرد. در این وزن ۹ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۸- : حنانه صالحی در دور اول با ایسابل بیریتو از فیلیپین به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۱ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۸+ : کیمیا یوسفی از دور اول با آدیتی از هند دیدار خواهد کرد. در این وزن ۸ ورزشکار حضور دارند.
رده سنی بزرگسالان:وزن ۵۰- : سارا بهمنیار در اولین مسابقه خود با وای فونگ از ماکائو دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۷ ورزشکار حضور دارند.وزن ۵۵- : فاطمه سعادتی با آسم گور یردائولت از قراقستان به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۵ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۱- : آتوسا گلشادنژاد در اولین مسابقه خود با کیموات توییتوناوا از قرقیزستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۵ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۸- : مبینا حیدری در مسابقه اول خود با برنده قزاقستان و فیلیپین دیدر خواهد کرد. در این وزن ۱۳ ورزشکار حضور دارند.وزن ۶۸+ : لیلا برجعلی در اولین مسابقه خود با برنده دیدار ویتنام و اندونزی به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۱۱ ورزشکار حضور دارند.
کومیته تیمی بانوان: تیم ایران با ترکیب (مبینا کاویانی، آتوسا گلشاد نژاد، مبینا حیدری و لیلا برجعلی) در دور اول (جدول شماره ۳ ) با تیم ازبکستان دیدار خواهد کرد. در این بخش ۱۴ تیم در ۴ جدول حضور دارند.
کاتا آقایان:رده نوجوانان: حمیدرضا محمودی در گروه یک با حریف هایی از کشور های ترکمنستان، ژاپن، عربستان، پاکستان، اردن، قرقیزستان دیدار خواهد کرد. در این رده ۱۴ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده جوانان: محمد مهدی نقدی در گروه دو با حریف هایی از کشور های هنگ کنگ، امارات، قزاقستان، ماکائو، قرقیزستان، ترکمنستان به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۱۴ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده تیمی جوانان: ابوالفضل فرامرزپور، ابوالفضل شیخ شعاعی، یزدان شیخ اکبری از ایران در گروه یک با تیم های ژاپن، ترکمنستان و هنگ کنگ به رقابت خواهند پرداخت. در این رده ۸ تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده زیر ۲۱ سال: محمد صدرا شیدزی در گروه یک با حریف هایی از کشور های ازبکستان، چین تایپه، ویتنام، هنگ کنگ، مالزی و ژاپن به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۱۴ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده بزرگسالان: علی زند در گروه یک با حریف هایی از کشور های ترکمنستان، ازبکستان، ویتنام، پاکستان، کویت، کره جنوبی، کامبوج، ماکائو و اندونزی به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۲۰ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده تیمی بزرگسالان: میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی، علی زند از ایران در گروه یک با تیم های هند، عراق، کویت، ازبکستان و چین تایپه به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۱۲ تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
کاتا بانوان:رده نوجوانان: یکتا داوری در گروه دو با حریف هایی از کشور های اندونزی، ازبکستان، تایلند، ژاپن، هند به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۱۲ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده جوانان: ساجده جهانشاهی در گروه دو با حریف هایی از کشور های قزاقستان، اندونزی و تایلند دیدار خواهند کرد‌. در این رده ۸دورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده تیمی جوانان: یکتا داوری، تینا فتاحی و ملیکا سلطانی از ایران در گروه دو با کشور ازبکستان به رقابت خواهند پرداخت. در این رده ۵ تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده زیر ۲۱ سال: سپیده امینی در گروه دو با حریف هایی از کشور های هند، فیلیپین، اندونزی، هنگ کنگ، ازبکستان دیدار خواهد کرد. در این رده ۱۲ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده بزرگسالان: فاطمه صادقی در گروه یک با حریف هایی از کشور های ویتنام، فیلیپین، هند، قرقیزستان، هنگ کنگ، قزاقستان، تایلند و اندونزی به رقابت خواهد پرداخت. در این رده ۱۸ ورزشکار در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رده تیمی بزرگسالان: نجمه قاضی زاده، شادی جعفری زاده، الناز تقی پور از ایران در گروه یک با تیم‌های قزاقستان، کامبوج، ازبکستان و اندونزی دیدار خواهد کرد. در این رده ۹ تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
قرعه کشی رقابت های پاراکاراته هنوز انجام نشده است.
زمانبندی این رقابت ها نیز به شرح زیر است:
روز اول (جمعه، ۲۵ آذر)کاتا انفرادی نوجوانان و جوانان دختران و پسران کاتا تیمی جوانان دختران و پسرانکومیته تمامی اوزان نوجوانان دختران و پسران
️روز دوم (شنبه، ۲۶ آذر)کاتا انفرادی امید دختران و پسران کومیته تمامی اوزان جوانان دختران و پسران کومیته تمامی اوزان امید دختران و پسران رقابت های پاراکاراته
روز سوم ( یکشنبه، ۲۷ آذر )کاتا انفرادی بزرگسالان آقایان و بانوان کومیته تمامی اوزان بزرگسالان آقایان و بانوان
️روز چهارم(دوشنبه، ۲۸ آذر )کاتا تیمی بزرگسالان آقایان و بانوان کومیته تیمی بزرگسالان آقایان و بانوان رقابت های کسب مدال برنز در بخش انفرادی و تیمی رده سنی بزرگسالان
️روز پنجم (سه شنبه، ۲۹ آذر)رقابت های فینال در بخش انفرادی و تیمی رده سنی بزرگسالان
انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید